fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טל וקנין מנצרת עילית נבחרה למזכ"ל מועצת הנוער המחוזית

היא מבטיחה לקדם את ענייני התלמידים מול מערכות החינוך והרשויות
טל וקנין
טל וקנין (צילום עצמי)
טל וקנין
טל וקנין (צילום עצמי)

טל וקנין תלמידת תיכון מנצרת עילית, נבחרה לתפקיד מזכ"ל מועצת הנוער המחוזית. וקנין לומדת במגמת פסיכולוגיה וגיאוגרפיה בכיתת מופת. היא עולה לכיתה יב' ולמרות גילה הצעיר כבר הספיקה לכהן בתפקידי הדרכה מרכזיים בתנועת הצופים.

"שימשתי כנציגת תנועת הצופים במועצת הנוער המחוזית וכך הגעתי להתמודדות על תפקיד המזכ"ל", סיפרה וציינה כי היא מתכוונת לקחת את התפקיד ברצינות רבה.

טל זכתה לרוב קולות חברי המועצה ובחירתה למזכ"ל המועצה המחוזית כוללת גם חברות במועצת הנוער הארצית. "אני מודה על האמון שהחברים נתנו בי ומבטיחה לעשות ככל יכולתי על מנת שלא לאכזב אותם", אמרה. היא כבר הספיקה לגבש מצע ורשימת יעדים: קידום מעמדם של התלמידים וזכויותיהם, העשרת פעילות התרבות והפנאי, מתן הטבות והרחבת היצע המגמות העיוניות בבתי הספר התיכוניים.

מנהל מחלקת הנוער צחי אריאלי מסר בתגובה כי בחירתה של טל עומדת ביעד שהציבה מועצת הנוער הרשותית בתחילת השנה. "כולי תקווה כי טל תיחשף לפעילות ברמה מחוזית וארצית, תועצם ותוכל להעניק מיכולותיה לטובת מועצת הנוער הרשותית ומועצות התלמידים בבתי הספר בנצרת עילית".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות