fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חצה את הגבול

מדריך לילה בפנימייה דתית בצפון, הורשע בביצוע מעשי סדום ואונס בנסיבות מחמירות, גרימת חבלה והתעללות

הרכב של 3 שופטי בית המשפט המחוזי בנצרת בראשות הנשיא יצחק, גזר על צעיר בן 24, 8 שנות מאסר בפועל ו-3 שנים על תנאי.

הנאשם, בן למשפחה חרדית, עבד כמדריך לילה בפנימייה דתית בצפון, הוא הורשע בביצוע סדרה ארוכה של מעשי סדום ואונס בנסיבות מחמירות, תוך גרימת חבלה והתעללות, כאשר אחד מקורבנותיו הוא קטין בן 13. השופטים ציינו בגזר הדין כי הנאשם ניצל הזדמנויות שנקרו לו במסגרת עבודתו כמדריך לילה במוסד החינוכי, במהלך החדשים פברואר 2010 עד נובמבר 2011.

"הנאשם נהג להעיר את קורבנותיו משנתם בלילות, כולל הקטין, בכך שהוביל אותו בכוח לחדרו, ולבצע בו שם מעשי סדום תוך התעללות אכזרית בגופו, כמו נשיכת אברו עד זוב דם, שריטת גופו בציפורניו, דקירת כף ידו באמצעות מחט, משיכת אברו בכוח וכיוצא באלה. כתב האישום מגולל מספר מקרים בהם החדיר הנאשם את איברו בכוח לפי הטבעת ולפיו של הקטין, תוך שהוא מסב לו כאבים ותחושת גועל, ומנצל את גופו, ניצול מיני ואלים, לשם סיפוק דחפיו. הנאשם אף הילך אימים על קורבנו, תוך שהוא מאיים עליו לבל יחשוף את המעשים שנעשו בו", ציינו השופטים.

מתסקיר המבחן עולה כי אביו של הנאשם, הינו מחנך בישיבה ואמו אחראית מתנדבים בארגון חסד חרדי. הנאשם למד בבית ספר דתי ובישיבות חרדיות שונות. קצין המבחן התרשם כי קיים אצלו עיסוק מיני מוגבר הנובע מדחפים מיניים מודחקים ובלתי ממומשים וכי קיים אצלו בלבול רב בתחום המיני זאת בשל רצונותיו המיניים אל מול איסורי העדה החרדית. הערכתו של קצין המבחן הייתה כי קיימת רמת סיכון גבוהה להישנות התנהגויות מיניות פוגעות בעתיד.חוסר יכולתו להפעיל מנגנון שליטה פנימי בעת היחשפותו למצבים מינים, פוגע ביכולתו לשלוט בדחפיו המינים וגרם לו לפעול בצורה בלתי נשלטת.

הרכב השופטים המליץ לשרות בתי הסוהר לשבץ את הנאשם במסגרת מתאימה לעבירות המין בהן הורשע.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות