fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרכב מורחב של בג"צ בעתירה נגד גפסו

ארבע עתירות לבג"צ דורשת מגפסו ומראש עיריית רמת השרון למנוע את התמודדותם לראשות העיר בעקבות כתבי האישום נגדם. גפסו: "משוכנע שבבוא העת אוכיח את חפותי".
שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הרכב מורחב של שבעה שופטי בג"צ, בראשות הנשיא אשר גרוניס, ידון ב- 10 בספטמבר בעתירות שהוגשו בעניינם של ראש עיריית  נצרת עילית שמעון גפסו ושל עמיתו מרמת השרון, יצחק רוכברג. כך החליט הנשיא גרוניס, בהחלטה להרחיב את ההרכב ולאחד את הדיון בארבע העתירות שהוגשו בעניינם של השניים, על-ידי תנועת אומ"ץ, התנועה לאיכות השלטון וכן חבר מועצת העיר נצרת עילית איליה רוזנפלד וחבר מועצת העיר רמת השרון אלמוג אסולין, באמצעות עו"ד עופר לרינמן.

נגד גפסו הוגשו כתבי אישום בעבירות שחיתות, ובעתירות הוא נדרש לפנות את כיסאו באופן מיידי, וכן להימנע מלהתמודד פעם נוספת על ראשות העיר בבחירות המוניציפליות הקרובות.

גפסו טוען בכל הזדמנות כי יתמודד לראשות העיר וייתן לציבור להכריע בשאלה האם הוא ראוי לשמש כראש עיר או לא. בתגובה אמר : "אני שמח שהנושא יובהר בבית המשפט בהקדם ונוכל להתמקד בדברים חשובים, אני משוכנע שבית המשפט לא יחליט להעניש אדם בטרם הורשע, ואני גם משוכנע שבבוא העת אוכיח את חפותי".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות