fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרניות של אולג מנצרת עילית הצילו נער מסוריה

לפני כחודש טבע אולג גרבר בכנרת. בתו אליסה אישרה לתרום את קרניות עיניו לנער שנפצע במלחמת האזרחים בסוריה. "אני בטוחה שזה בדיוק מה שאבא שלי היה אומר לי לעשות", מתנחמת הבת
אולג גרבר (צילום: עצמי)
אולג גרבר (צילום: עצמי)

קרניות העיניים של תושב נצרת עילית, אולג גרבר (51), שנפטר באורח טרגי, הושתלו בנער סורי, שהגיע לטיפולים בארץ, לאחר שנפצע במלחמת האזרחים בסוריה. "כשהייתי בבית החולים, התקשרה אלי נציגה מעמותת 'אדי' לתרומת אברים וביקשה את אישורי לביצוע התרומה. נעניתי בחיוב, אני חושבת שעשיתי מצווה", אומרת בתו של אולג, אליסה.

לפני כחודש בילה אולג עם חברים בכנרת. "בשעות הלילה המאוחרות אבא שלי נכנס לשחות, לאחר כ-20 דקות המתרחצים שבילו בחוף הבחינו בגופה צפה על פני המים, ידידתו לא הבחינה שהוא נכנס למים. הוא היה שחיין מעולה, אני לא מבינה מה קרה שם", משחזרת הבת אליסה.

בזכות המעשה האצילי שלך הצלת את ראייתו של נער סורי
"נער זה נער, ולא משנה אם הוא ישראלי או סורי, יהודי או מוסלמי. אותי לימדו לאהוב בני אדם ושכל בני האדם שווים. אני עצובה על מות אבי, אבל מנגד שמחה שהצלתי את ראייתו של הנער. אני בטוחה שזה בדיוק מה שאבא שלי היה אומר לי לעשות".

רוצה לפגוש אותו?
"מתאמת ההשתלות בבית החולים בנהריה התקשרה אלי ודיברה על מפגש עם הנער הסורי ומשפחתו. אשמח להיפגש אתם".

הסיפור המלא יתפרסם מחר (11.10) בעיתון "ידיעות הגליל"

אולג גרבר (צילום: עצמי)
אולג גרבר (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות