fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפנים היפות של עיריית נצרת עילית

נעים להכיר: ארבע עובדות חדשות בעיריית נצרת עילית מעלות את מפלס היופי בניין. אף אחת מהן לא קרובת משפחה, לא פעילה פוליטית ולא מקושרת למי מבין היושבים בחלונות הגבוהות. חזון אחרית הימים
העובדות החדשות בנצרת עילית
כאן ביתי. העובדות החדשות בעיריית נצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

הסלוגן העולם שייך לצעירים שייך מעכשיו גם לעיריית נצרת עילית. העירייה פתחה לאחרונה את שעריה בפני צעירים וצעירות תושבי העיר וקלטה אותם אל חיקה החם. העובדים הצעירים הכניסו משב רוח מרענן לעבודה המשמימה בבניין וגם נמרצות יתר ומוטיבציה להצליח.

רגע לפני השתלטות המהפכה הצעירה על דפי הארנונה, החלטנו לצאת לשטח ולפגוש את הפנים החדשות. שוחחנו עם ארבע עובדות חדשות. והאמת? הופתענו. אף אחת מהן לא קרובת משפחה, לא פעילה פוליטית ולא מקושרת למי מבין היושבים בחלונות הגבוהות. חזון אחרית הימים.

מיה פאר, 30, פקידה ומנהלת חשבונות באגף הגזברות. מיה נולדה, גדלה והתחנכה בנצרת עילית, שירי מור קנפו ,29, מזכירת ראש מנהל עירוני, נשואה ליואב ואמא לאריאל בן שלוש. היא תושבת העיר שנולדה גדלה והתחנכה בה, בוגרת בית ספר שרת.

חגית אלישקוב, פקידת קבלה באגף הגבייה, במקור תושבת בית שאן. "התחתנתי עם תושב נצרת עילית והתאהבתי בו ובמקום", היא מספרת. טניה קונדרטיוק עובדת סוציאלית, בת 26, תושבת נצרת עילית היא בעלת תואר ראשון בחוג לעבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה. היא מתמחה בעבודה עם קשישים ורואה בה שליחות. "עליתי לארץ בגיל 16 במסגרת תכנית נעל"ה, נוער עולה לפני הורים. אמי עלתה לארץ אחרי. כבר בגיל צעיר רציתי להיות עובדת סוציאלית, התלבטתי בין לימודי פסיכולוגיה אבל בסופו של דבר בחרתי בעבודה סוציאלית, כי רציתי עבודה שנוגעת יותר באנשים בהיבט מעשי ויומיומי.

הסיפור המלא ביום שישי בידיעות הגליל

העובדות החדשות בנצרת עילית
כאן ביתן. העובדות החדשות בעיריית נצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות