fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המורים שבתו, הטיול השנתי למדבר יהודה בוטל

תלמידי שכבה י' בבית הספר אורט אלון בנצרת עילית לא ידעו אם לצחוק או לבכות, כאשר יממה לפני הטיול השנתי קיבלו הודעת ביטול

הורים של תלמידים משכבת י' בבית הספר אורט אלון בנצרת עילית, זעמו השבוע, לאחר שבהתראה קצרה נודע להם כי הטיול השנתי של ילדיהם, שהיה אמור להתקיים במשך שלושה ימים במדבר יהודה, החל משני האחרון, בוטל בשל שביתת המורים, שמסרבים לצאת כמלווים. ההורים זעמו: "שילמנו על הטיול, לילדים נגרמה עגמת נפש קשה, הם מחכים כל השנה לטיול השנתי וברגע האחרון מבטלים אותו, אם זה היה גוף אחר היה חוטף תביעה גדולה, אבל מול המורים אין כנראה מה לעשות", אמר אחד ההורים.

התלמידים הזועמים החליטו על דעתם לא להגיע לבית הספר בשלושת ימי הטיולים, ואכן רוב הכיתות היו ריקות והלימודים שובשו. "התכוננו לטיול, היו כאלה שספרו את הימים, ברגע האחרון ביטלו לנו את כל הכיף", אמרה אחת התלמידות. אגב, באותו היום יצאו לטיל שנתי בדרום תלמידי שכבת י' בבית הספר העמק המערבי ביפעת, מה שהעלה עוד יותר את מפלס הזעם אצל ההורים והתלמידים. "מה, הם לא קשורים לארגון המורים?", תהה אחד ההורים.

ממשרד החינוך נמסר: "בית הדין הארצי לעבודה קבע כי העיצומים אשר נקטו המורים בחטיבה העליונה לגבי ליווי טיולים מופסקים מיידית. בית הדין התרשם לטובה מאיכות אמצעי הבטיחות הננקטים בטיולי בתי הספר וקבע כי טענות ארגון המורים לתוספת תקנים ושכר אינן עולות מתוך עילות הסכסוך שבגינו נקט ארגון המורים בעיצומים. מבחינת ביה"ד, השלטון המקומי, ההורים ומשרד החינוך לא נעשתה כל הבחנה בין הבעלויות על מוסדות החינוך, שהרי בהיבט הבטיחותי אין הבחנה בין תלמיד לתלמיד. לצערנו, בעקבות השיבושים הנוספים של ארגון המורים, נעשתה פנייה מחודשת לביה"ד".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות