fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הילד נבהל מכל רעש, יש לו סיוטים והוא מפוחד"

בעקבות תקרית חטיפת נשקו של המאבטח, הועמד לרשות בית הספר עצמון המערך הפסיכולוגי של העירייה, לאחר טענות ההורים כי לילדים שלהם יש סיוטים בעקבות המקרה. הפצוע שלמה מנדל יקבל תעודת הוקרה על המאבק שניהל מול הדוקר.
כוחות משטרה גדולים. בית הספר עצמון בנצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

התקרית שארעה בשבוע שעבר, במהלכה נחטף נשקו של מאבטח בית הספר עצמון בנצרת עילית אומנם הסתיימה, למרבה המזל, בפגיעה קלה בלבד אך רשמיה הקשים ממשיכים לתת את אותותיהם על תלמידים בבית הספר. מספר הורים סיפרו השבוע על תופעות של חרדה שמלוות את ילדיהם מאז האירוע. "הילד שלי נבהל מכל רעש קטן, יש לו סיוטים בלילות והוא כל הזמן מפוחד", סיפרה אחת האימהות.

כוחות משטרה גדולים. בית הספר עצמון בנצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

בעיריית נצרת עילית נערכו מיד לטיפול בתופעות כגון אלה ובתוך כך ניתנה הנחייה גורפת למערך השירות הפסיכולוגי העירוני להעמיד לרשות בית הספר את כל מערך הפסיכולוגים בשירות וכן לאפשר במידת הצורך סיוע בעובדות סוציאליות ויועצים משירותי הרווחה.

"צוות פסיכולוגים מיומן ומקצועי עומד לרשות בית הספר לטובת מתן מענה לצרכים שיעלו על פני השטח הן מבחינת המורים, צוות העובדים, התלמידים וההורים", אמר בתגובה מנהל אגף החינוך בעירייה בוריס ברודסקי.

יצוין מנהלת השירות הפסיכולוגי, גרסיאלה מלדיאנו, קיימה כבר בשבוע שעבר ישיבת חירום מקצועית בנושא. בשירות הפסיכולוגי מועסקות עשר פסיכולוגיות התמחות בתחום החינוך. השירות כפוף לעיריית נצרת עילית וניתן במסגרת פעילות אגף החינוך. יצוין כי המשטרה עצרה בשבוע שעבר חשוד במעשה, צעיר תושב אחד הכפרים הסמוכים, אולם מיהרה לשחררו.

הפצוע שלמה מנדל יקבל תעודת הוקרה על המאבק שניהל מול הדוקר. מנדל, נשוי ואב לשלושה ילדים, שוחרר בתחילת השבוע לביתו, לאחר ששהה בבית חולים העמק. מצבו הכללי טוב, אולם הוא נעזר בבני משפחתו לאכול, משום שידיו חבושות. לדברי הרופאים, רק בעוד שבועיים יסיר את התחבושות מידיו, ורק אז תתברר חומרת הפציעה שלו.

"הילד נבהל מכל רעש, יש לו סיוטים והוא מפוחד"
בעקבות תקרית חטיפת נשקו של המאבטח, הועמד לרשות בית הספר עצמון המערך הפסיכולוגי של העירייה, לאחר טענות ההורים כי לילדים שלהם יש סיוטים בעקבות המקרה.

הכתבה המורחבת ביום שישי בעיתון ידיעות הגליל

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות