fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוארכה השעייתו של שמעון גפסו

ועדת גל השעתה אותו לשלושה חודשים נוספים, בעקבות כתב האישום הנוסף שהוגש נגדו
שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ראש עיריית, נצרת עילית המושעה, שמעון גפסו, יאלץ להמתין עוד שלושה חודשים לפחות, לפני שישוב לכיסאו וללשכתו. כזכור, ביום רביעי לפי 10 ימים התייצב גפסו בפני ועדת גל, שהיום (שלישי) פרסמה את החלטתה להמשיך את ההשעייה בשלושה חודשים נוספים, בעקבות הגשת כתב אשום נוסף נגדו. גפסו היה אמור לסיים בדיוק אתמול את השעייתו.

שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בהחלטת הועדה נקבע כי גפסו לא יוכל בעת השעייתו הנוספת לשמש כחבר בוועדה לתכנון ולבנייה, לרבות הועדה המקומית וועדת המשנה, ועדות בהן יכול היה לשמש בהשעיה הקודמת. במקביל, ביום שלישי האחרון החל משפטו השני של גפסו בבית משפט השלום בחיפה, אצל השופטת דיאנה סלע, הידועה כשופטת קפדנית ומחמירה. 

ממשרד הפנים נמסר בתגובה: "הוועדה המיוחדת להשעיית ראשי רשויות, בראשות השופט בדימוס משה גל, החליטה להאריך את השעיית ראש עיריית נצרת עיריית שמעון גפסו לתקופה של שלושה חודשים נוספים. וזאת בהמשך להחלטתה הקודמת להשעייתו עד ל- 17.7.14 ומכיוון שההליכים המשפטיים בעניינו של מר גפסו טרם הסתיימו. בהתאם להחלטת הוועדה, בנוסף לתנאים שנקבעו בהחלטתה הקודמת, גפסו לא יוכל לכהן בעת השעייתו כחבר וועדות התכנון והבנייה, לרבות הוועדה המקומית וועדת המשנה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות