fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האשה בגדה, נכנסה להריון והפילה, הבעל דורש פיצוי

כמו בסרט: חוקר פרטי גילה שאשתו של הלקוח שלו בוגדת בבעלה עם איש עסקים מוכר. רכבו של האחרון הוצת. עכשיו הבעל תובע 50 אלף שקלים פיצוי
זוג רוקד
צילום אילוסטרציה

 

הכל התנהל כשורה בביתם של זוג צעיר מאזור העמקים עד אשר יום אחד התעורר אצל הבעל חשד כי אשתו בוגדת בו. לאחר שניסה לבדוק אם אכן יש אמת בחששו ולא צלח, הוא שכר את שירותיו של חוקר פרטי. לא חלף זמן רב והחוקר מצא שאכן אשתו של הלקוח שלו בוגדת בבעלה עם איש עסקים מוכרשבמקרה הוא גם חבר קרוב של אבי האישה.

לאחר שהמשיך במעקביו וככל שהעמיק בחקירתו נדהם החוקר לגלות כי האישה אף נכנסה להריון וביצעה הפלה במסגרת אותו רומן אסור, הכל כמובן ללא ידיעת הבעל. לאחר ששמע וראה את הממצאים שהציג בפניו החוקר, אימת הבעל את הנתונים עם אשתו וזו בתגובה מיהרה להגיש נגדו תלונה במשטרת ישראל במטרה להרחיקו מהבית. לאחר זמן מה הוצתה מכוניתו של איש העסקים והאישה ואיש העסקים הגישו יחדיו תלונה נגד הבעל בחשד כי הוא זה שהצית את הרכב בתגובה לכאורה לרומן שניהלו.

בתלונה עצמה הודו השניים בבגידה, בהריון וכן בביצוע ההפלה. הבעל אמנם נעצר, אך שוחרר תוך ימים ספורים בשל חוסר ראיות שקושרות אותו למקרה. מאוחר יותר התיק הועבר לפרקליטות וזו החליטה לסגור אותו.

בימים אלו בני הזוג נמצאים בהליך גירושין ולאחרונה הגיש הבעל תביעה באמצעות עו"ד דב הירש, על סך 50 אלף שקל בגין הבגידה ועגמת הנפש שנגרמה לו בעקבות המקרה.

"טיפלתי כבר במאות תיקי גירושין עד היום, אבל במקרה כזה קיצוני עדיין לא נתקלתי.  העלילה נשמעת כאילו נלקחה מתוך סרט קולנוע. בשורה התחתונה יש פה אדם שיצא פגוע מכל הצדדים ואני מאמין ובטוח שכבוד השופט יבין את הנזק שכבר נגרם למרשי ובסופו של דבר יפסוק לטובתו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות