fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האפוד הקרמי הציל את חייו של שי

שי טוביה ממושב ציפורי נורה בלבו על ידי צלף חמאס וניצל בנס. אחרי שיצא מחדר הניתוח הצהיר: ״רוצה לחזור לעזה, להיות עם החיילים שלי״
שי טוביה ודנה ליקוורניק (צילום עצמי)
שי טוביה ודנה ליקוורניק (צילום עצמי)

״בסך הכל רציתי לפגוש אתכם״, התלוצץ שי טוביה עם הוריו, דקות אחדות לפני שנכנס לחדר הניתוח בבית החולים תל השומר, לאחר שהוטס לשם היישר מהקרבות בשכונת סג׳עיה בעזה.

שי טוביה ממושב ציפורי, בן 26, קצין אג״מ בחטיבת הנח״ל, נפצע אתמול בבוקר לאחר שצלף חמאס ירה בו שני כדורים, אחד בשורש כף היד והשני ב…לב. למזלו, האפוד הקרמי הציל את חייו. לאחר ניתוח בן שעתיים הוצא הקליע מידו, מייד כשפקח את עיניו אמר: ״אני רוצה לחזור לעזה, להיות עם החיילים שלי״.

שי טוביה ודנה ליקוורניק (צילום עצמי)
שי טוביה ודנה ליקוורניק (צילום עצמי)

רס״ן שי טוביה הוא בנם של בועז טוביה, לשעבר מנכ״ל קבוצת הכדורגל הפועל נצרת עילית ודפי, מוותיקי מושב ציפורי. יש לו שני אחים: עידן, לוחם בסיירת מובחרת, שקיבל חופשה מיוחדת והגיע מעזה לבקר את אחיו, וניר, המטייל בימים אלה בסין.

״תודה לאל שכך זה הסתיים, בדרך לבית החולים עברו לי בראש המון תסריטים, עכשיו נלך לבית הכנסת ונברך הגומל״, סיכם האב המודאג בועז טוביה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות