fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דרושים 450 עובדים

מחסני מזון בנצרת עילית, שייחנכו רשמית בחודש אוקטובר, יספקו מקומות עבודה לתושבי נצרת עילית והסביבה. הסופרמרקט הכי גדול במזרח התיכון
מחסני מזון בנצרת עילית
מחסני מזון בנצרת עילית (הדמיית מחשב)
מחסני מזון בנצרת עילית
מחסני מזון בנצרת עילית (הדמיית מחשב)

450 עובדים חדשים: קופאיות, מנהלי מחסן, מחסנאים, נהגים, מנהלי חשבונות, עובדי תחזוקה, עובדי ניקיון, פקידים ועובדי שירותים שונים ייקלטו בחודשים הקרובים לעבודה  במחסני המזון– הסופרמרקט הכי גדול במזרח התיכון שנבנה בימים אלה בנצרת עילית.

17 אלף מ"ר, 6 קומות. 450 – 500 עובדים, 750 מקומות חניה, מחלקות מתמחות בגבינות, יין, לחמים ובשר, מתחם ענק של בתי קפה ומסעדות וגם בייביסיטר לילדים בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים. כך ייראה הסופרמרקט הכי גדול במזרח התיכון שנבנה בימים אלה בנצרת עילית בהשקעה אסטרונומית של 250 – 300 מיליון שקלים

הישראלים הולכים לבלות בקרוב יותר זמן איכות עם עגלת הקניות בסופר. בנצרת עילית עומדת להסתיים בחודשים הקרובים בנייתו של מתחם מחסני מזון נצרת עילית,סופרמרקט ענק, שהסופר מרקט שלו מתיימר להיות הגדול ביותר במזרח התיכון. מדובר במתחם בסדר גודל שלא נראה בארץ הן בהיקף שטחו והן בהיקף השקעה באיכות המוצרים, ביוקרה בריהוט ובחשיבה על כל פרט ופרט.

על שטח של 17 אלף מ"ר בנוי ( 53 אלף מ"ר כולל חניות ) יפעל סופרמרקט, שמבטיח חוויית קנייה קולינארית כמו בערים המובילות באירופה. בנוסף לשוק ירקות ופירות ענק ושאר מוצרי המזון הרגילים בסופר יפעלו מחלקות מתמחות במוצרי מזון מסוימים ובכל אחת מהן יוצב היצע שאין דומה לו בארץ או במדינות השכנות. כך למשל במחלקת הגבינות יוצבו על המדפים 400 סוגים שונים של גבינות, רובן מיובאות ממדינות שונות בעולם בהם שוויץ, בלגיה, הולנד, סקוטלנד, צרפת, גרמניה ועוד.

"אם בסופר רגיל אפשר למצוא רק גבינות של תנובה ומחלבות גד, הרי שכאם אפשר יהיה למצוא כמעט כל גבינה נחשבת בעולם", סיפר סמיר מונהאל, סמנכ"ל תפעול ובנו של הבעלים של הקומפלקס, מונהאל חמוד, האיש שבבעלותו גם מחסני מזון ירכא.

לצד הגבינות ניתן יהיה למצוא גם מחלקה מתמחה ביינות עם מאות סוגים שונים של יינות מהארץ וממדינות ברחבי העולם. טווח מחירי היינות יעמוד על מ -20 שקלים ועד 3500 שקלים לבקבוק. מחלקות מתמחות נוספות הן לחמים ובשר. הקונים שיהיו רעבים בסיום הקניות מוזמנים למתחם בתי קפה ומסעדות איטלקיות בתוך הסופר. מדובר בקומפלקס מרשים ביותר שבנוי בסגנון של רחוב איטלקי וריהוט שכולו יובא מאיטליה. סך הכל עלות הקמת הסופר נאמדת בכ- 250 מיליון שקלים.

הסופר יביא עמו גם בשורה למאות מובטלים בעיר וביישובי הסביבה. בין 450 – 500 עובדים ייקלטו בחודשים הקרובים לעבודה בסופר ויעברו הכשרה מקצועית לקראת פתיחתו הצפויה באקטובר 2013 . סמיר מונהאל , נענה לבקשתו של ראש העיר, שמעון גפסו, והבטיח כי תינתן עדיפות להעסקת תושבי נצרת עילית. "ראש העיר ביקש להעסיק את תושבי העיר ואנחנו נעשה זאת בשמחה. גם לנו זה עדיף ואנחנו מקווים רק למצוא את העובדים המתאימים".

סמיר הבטיח כי לעובדים ישולם שכר הוגן ותנאים טובים. "זה יהיה הסופר היחיד בארץ שבו יהיה לעובדים חדר אוכל מרווח עם ארוחות בוקר צהרים וערב ברמה גבוהה כמו במפעל היי טק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות