fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דני עטר לא ממהר לקבל את התואר חבר כנסת

יכול היה להחליף את בנימין בן אליעזר שפרש, אבל מעדיף להיבחר לקדנציה מלאה יכול היה להחליף את בנימין בן אליעזר שפרש, אבל מעדיף להיבחר לקדנציה מלאה
דני עטר (צילום: דוברות המועצה)
יו"ר קק"ל דני עטר (צילום: דוברות המועצה)

ראש המועצה האזורית גלבוע, דני עטר, שכבר חודשים ארוכים מסתובבות ספקולציות לגבי פרישתו מהמועצה לטובת תפקיד חבר כנסת, במקומו של בנימין בן אליעזר, הודיע השבוע כי לא יממש את זכותו ולא ישמש כחבר כנסת, לאחר שבן אליעזר הודיע רשמית על פרישתו מהחיים הפוליטיים.

דני עטר (צילום: דוברות המועצה)
דני עטר (צילום: דוברות המועצה)

עטר מבין ככל הנראה שחודשיים וחצי בתפקיד חבר כנסת לא יקדמו את הקרירה הפוליטית שלו, וכי עזיבה של המועצה לטובת התואר חבר כנסת למשך חודשיים וחצי בלבד, יכולה רק לגרום נזק לקריירה שלו, לארח שבחירות האחרונות הבטיח כי יסיים את הקדנציה במועצה.

עטר הבהיר: הודעתי ליו"ר הכנסת, כי אני מוותר על הזכות שניתנה לי, לכהן כחבר כנסת בחודשים הקרובים. בעיניי, תפקיד חבר בכנסת ישראל הוא תפקיד חשוב מאין כמוהו, אשר הייתי שמח לשאת בו ביראת קודש. עם זאת, לא מדובר בסידור עבודה ולא בתפקיד להתהדר בו ללא כל עשייה ציבורית. מדובר בתפקיד, אשר מעל הכל, מטרתו היא לשרת את הציבור. על אף רצוני לשרת את הציבור הישראלי, אין בכוונתי לעשות זאת בכל מחיר, ובפרט לא על חשבון משלם המסים הישראלי".

עוד הוסיף ואמר דני עטר: "בסיטואציה הנוכחית, לאחר פיזור הכנסת, איני רואה לנכון לקבל עליי את התפקיד לתקופת זמן בה לא אוכל להשפיע ולקדם את הנושאים החשובים בעיניי ובעיני מפלגת 'העבודה', בה אני חבר. מאמין שכבר בחודשים הקרובים אוכל לשוב בדרך המלך לכנסת, ולשרת את אזרחי מדינת ישראל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות