fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דנה ליקוורניק לא עברה את האודישין של משרד הפנים

דנה ליקורניק, הזמרת שחוללה סערה ערב יום העצמאות בנצרת עילית, לאחר שהיועצת המשפטית של העירייה סירבה לאשר את הופעתה, עברה השבוע את האודישן בתכנית דה וויס ונכנסה לנבחרת של מוש בן ארי
דנה ליקוורניק
דנה ליקוורניק (צילום: אלן סימנטוב)

 

דנה ליקוורניק
דנה ליקוורניק (צילום: אלן סימנטוב)

איך שגלגל מסתובב לו. מי שלא רצה את הזמרת דנה ליקוורניק על במת יום העצמאות בנצרת עילית, יצטרך לקבל אותה עכשיו על מסך הטלוויזיה בפריים טיים. דנה עברה ביום שלישי השבוע את האודישין בתכנית דה וויס ונכנסה לנבחרת של הזמר מוש בן ארי.

שמה של ליקוורניק כיכב באירועי יום העצמאות בנצרת עילית והגיע עד לצמרת משרד הפנים. הפרשה החלה לאחר שהעירייה ביקשה להזמין את דנה להופיע יחד עם להקתה על הבמה המרכזית. היועצת המשפטית של העירייה, עו"ד אולגה גורדון, הטילה וטו על קיום המופע מחשש לניגוד אינטרסים, בהיותו של אביה רוני ליקוורניק חבר מועצת העיר. בתגובה, דנה הסכימה להופיע בהתנדבות והוחלט כי העירייה תשלם עבור הופעתם של חברי להקתה בלבד. אלא שגם זה לא ריצה את היועצת המשפטית ובסופו של דבר הובאה הבקשה לפתחם של חברי מועצת העיר. חברי המועצה אישרו את ההופעה של דנה בכפוף לאישור משרד הפנים.

עם כניסתו של אלכס גדלקין לתפקיד ראש העיר, שבועיים לפני יום העצמאות, הסכימה היועצת המשפטית לכתוב למשרד הפנים חוות דעת ולפיה אין מניעה שהזמרת תופיע ובלבד שהדבר יאושר על ידי היועץ המשפטי של משרד הפנים. "עד ליום המופע עצמו, חיכו בעירייה לאישור המיוחל, אבל זה כבר היה מאוחר מדי", סיפר השבוע גורם בכיר בעירייה.

גם דנה עצמה לא ידעה מה לעשות ובתוך סימני השאלה לא יכלה לסגור מופע אחר ביום העצמאות ונשארה קרחת מכאן ומכאן. "כל הסיפור הזה השאיר טעם מר ולא הוסיף כבוד לאף אחד. הביורוקרטיה ניצחה את השכל הישר, שהרי אין קשר בין ההזמנה של דנה להיותה בתו של חבר המועצה", אמר חבר המועצה איתי רק, שניהל קמפיין בעד דנה, "כמה אמנים מפורסמים יש כבר בנצרת עילית?", שאל רק וציין כי אם בעירייה רוצים לפרגן לכישרונות מקומיים, אז דנה ראויה בזכות עצמה

ביום שלישי השבוע, צופי התכנית דה וויס יכלו ליהנות מכשרונה של דנה. דנה נתנה הופעה מרשימה ביותר והצליחה לסובב שלושה מבין ארבעת השופטים: שלומי שבת, שרית חדד ומוש בן ארי. אביב גפן, שלא הסתובב, הודה מאוחר יותר: "יכול להיות שטעיתי". דנה התאכזבה מעט, משום שהציבה לעצמה מטרה, לסובב את ארבעת השופטים, אולם התנחמה: "שלושה זה לא פחות טוב", והחליטה להמר על הנבחרת של מוש בן ארי וכל מה שנשאר כעת זה להחזיק לה אצבעות.

מעיריית נצרת עילית נמסר בתגובה: "אנו מאוד שמחים על קבלתה של דנה לנבחרת דה וויס ומאחלים לה בהצלחה. צר לנו שהופעתה לא התאפשרה ערב יום העצמאות ואנו מקווים כי בעתיד תתאפשר הזמנתה לאירועים בעיר הולדתה נצרת עילית".

online poll by Opinion Stage

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות