fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גפסו סילק את ברקו מישיבת ועדת הכספים

עדי ברקו שעד שלפני שנה היה הסגן וממלא מקום של גפסו מסביר: "הוא לא מותיר לנו ברירה וכנראה שנצטרך לפנות לבתי המשפט, מקום בו הוא רגיל להתעמת בהם". גפסו בתגובה: "שילובו של ברקו בישיבה שבה הוא לא היה אמור להשתתף מלכתחילה, הייתה הופכת אותה למושב לצים שאין בו כל טעם
ראש עיריית נצרת עלית שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: קרן אקריש)

מי שחושב שלחיצת הידיים המאולצת בין ראש העיר נצרת עילית, שמעון גפסו, למי ששימש עד לפני כשנה כממלא מקומו, עדי ברקו, במהלך טקס האזכרה ליצחק רבין ז"ל, מלמד על שינוי ביחסים בין שני האנשים שיתמודדו על ראשות העיר נצרת עילית- כנראה שטעות  בידיו.

השבוע הגיע ברקו לישיבת ועדת הכספים, שהתקיימה בלשכת ראש העיר. ברקו ביקש להיכנס, שכן סבר כי דיוני הישיבה פתוחים לקהל הרחב, כפי שהיה בעבר, אלא שנתקל בתגובה חריפה מצידו של גפסו. "צא החוצה, אסור לך להיות כאן, זו ישיבה סגורה, אתה לא חבר בועדה, אני כיושב ראש החלטתי שלא תהיה כאן", תקף גפסו את ברקו.

עדי ברקו: "הוא קבע שהישיבה סגורה, לא רוצה להתעמת איתו, באתי לישיבה בשביל לעזור לו ולועדה, וזה יחזור אליו במועצת העיר. רציתי להסביר לו ולועדה שהוא עושה דברים לא נכון, דברים אסורים. הוא לא מותיר לנו ברירה וכנראה שנצטרך לעשות זאת דרך בתי המשפט, מקום בו הוא רגיל להתעמת בבתי המשפט. הוא רוצה להחליט לבד, אבל בדמוקרטיה אי אפשר להחליט לבד".

גפסו מסר בתגובה: "ועדות סגורות בעירייה נועדו למחשבה, התייעצות, וקבלת החלטות ברוח טובה ובונה, והן לא זירה ליצירת פרובוקציות, ותעלולים פוליטיים. שילובו של מר ברקו בישיבה זו, שבה הוא לא היה אמור להשתתף מלכתחילה – הייתה הופכת אותה למושב לצים שאין בו כל טעם, ולכן הוריתי לו שלא יוכל להשתתף בישיבה זו. ראוי למר ברקו להבין שיש סדר, ויש נהלים, ושלא כל אחד, גם אם הוא חבר מועצה מכובד – יכול להתפרץ ללא תיאום מוקדם לכל פורום שיחפוץ".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות