fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גזבר עיריית נצרת עילית מתריע: "התקציב לא מאוזן, לא ריאלי"

מועצת העיר אישרה את תקציב 2014 ללא מתנגדים. ראש העיר:"המטרה היא המשך שגשוגה ופיתוחה של נצרת עילית"
עיריית נצרת עילית
בניין עיריית נצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

תקציב 2014 הובא ביום שלישי השבוע למליאת מועצת העיר ואושר על ידה כמעט פה אחד. למעט סיעת "דו קיום" שנמנעה, כל שאר חברי המועצה שנוכחו בישיבה הצביעו בעד התקציב. התקציב יעמוד על כ- 268 מיליון שקלים. מהישיבה נעדרו ליה שמטוב ונדב טובול.

עופר לוי, גזבר עיריית נצרת עילית
איש המספרים. עופר לוי (צילום: ישראל פרץ)

"המטרה המרכזית של התקציב היא המשך שגשוגה ופיתוחה של נצרת עילית תוך הרחבת מערך השירותים לתושב והמשך ההשקעה בחינוך", אמר ראש העירייה שמעון גפסו. מ"מ ראש העיר אלכס גדלקין אמר שהתקציב השוטף של העירייה אינו כולל העלאה של תעריפי הארנונה ואין בו תוספת של אגרת שמירה או היטלים חדשים. סגן ראש העיר אלכס גופמן ציין כי בהכנת התקציב נעשה מאמץ אדיר של להכביד בנטל המיסים וזאת למרות הגידול הצפוי בהוצאות כתוצאה מחוק עובדי הקבלן במגזר הציבורי "המדינה העמיסה עלינו הוצאות נוספות של למעלה מ- 8 מיליון שקל, זה לא פשוט, אבל למרות הכל הצלחנו להכין תקציב שאין בו הכבדה בנטל המיסים".

סגן ראש העיר נתנאל טויטו אמר שהתקציב הוא שוויוני ופונה לכל התושבים ללא הבדל דת, לאום, מין וגזע. חבר המועצה איתי רק, מחזיק תיק הצעירים ציין כי למרות הקשיים, התקציב נותן תשומת לב מיוחדת לצעירים ומגדיל את המלגות לסטודנטים בני העיר.

מי שלא הצטרף לאופוריית התקציב היה הגזבר, עופר לוי, שהתריע כי "התקציב לא מאוזן, לא ריאלי", מה שהביא את הצעירים להבטיח כי יהיו עם יד על הדופק. יצוין כי בשנתיים האחרונות לא זכתה העירייה בפרס ניהול תקין, לאחר שנים ארוכות בהן זכתה בפרס.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות