fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במקום הראשון: דוברת עיריית נצרת עילית

אורנה בוחבוט- יוסף זכתה בפרס יוקרתי מטעם איגוד דוברי הרשויות בישראל, בזכות קמפיין שהגישה לשיווק שכונת הר יונה ג'. דובר עיריית חיפה עידו מינקובסקי זכה במקום השני על קמפיין לשיווק העיר התחתית בחיפה
אורנה בוחבוט -יוסף במעמד קבלת הפרס
אורנה בוחבוט -יוסף במעמד קבלת הפרס (צילום מישל אמזלג)

כבוד גדול למחלקת הדוברות של עיריית נצרת עילית. בתחרות קמפיינים ארצית שנערכה על ידי איגוד דוברי הרשויות בישראל זכתה דוברת העירייה אורנה יוסף- בוחבוט במקום הראשון בזכות קמפיין שהגישה לשיווק שכונת הר יונה ג' .

טקס הענקת הפרס התקיים באירוע הפתיחה של כנס דוברי הרשויות בישראל שהתקיים בסופשבוע במלון דן ירושלים. לאירוע הגיעו סגנית שר הפנים ח"כ פאינה קירשנבאום, יו"ר המרכז לשלטון מקומי חיים ביבס, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת נשיאת איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל ולשעבר יו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו נורית דאבוש, ראש לשכת העיתונות הממשלתית ניצן חן, יו"ר איגוד דוברי הרשויות , דובר עיריית באר שבע אמנון יוסף . הפרס המוענק ליוסף-בוחבוט הוא הכשרה מקצועית בניו יורק במסגרת סדנה של אשת התקשורת ליליאן וילדר. דובר עיריית חיפה עידו מינקובסקי זכה במקום השני על קמפיין לשיווק העיר התחתית בחיפה.

אורנה בוחבוט -יוסף במעמד קבלת הפרס
אורנה בוחבוט -יוסף במעמד קבלת הפרס (צילום מישל אמזלג)

בתחרות הוגשו 23 עבודות וכל אחד מחברי הועדה נתבקש לתת ניקוד בנפרד ולבחור את הקמפיין הזוכה לטעמו. חברי הוועדה בחרו כאמור בקמפיין של נצרת עילית. את החלטתם נימקו: "הוועדה מצאה כי בקמפיין הייתה קיימת הבנה לעומק של אופי האתגר השיווקי, טיפול יעיל בגורמים שתרמו לדימוי השלילי של המגזר החרדי, תוך הדגשת הרווחים הכלכליים שיניב הפרויקט, יצירה של שפה ומילון מושגים ייחודים לפרויקט וזאת כדי לבדלו מפרויקטים אחרים שעוררו התנגדות בערים אחרות. בקמפיין קיימת בחירה חכמה ומושכלת של מסרים, טקטיקות, אסטרטגיות וטכניקות, נקבעו ממדים להצלחה, שהתבטאה בסיקור נרחב בתקשורת המקומית והארצית במקביל להשגת מטרות הקמפיין . בשל סיבות אלה זכה קמפיין היונה בפרס כוכב העיר לשנת 2014".

דוברת עיריית נצרת עילית אורנה יוסף בוחבוט הוזמנה על ידי פרופסור אלי אברהם להציג את הקמפיין בפני סטודנטים בחוג לתקשורת של אוניברסיטת חיפה .

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות