fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בואו לקרקס

אירועי חול המועד סוכות בעמקים
קרקס חקלאי
קרקס חקלאי (צילום: כריסטיאן קולומבוס)
קרקס חקלאי
קרקס חקלאי (צילום: כריסטיאן קולומבוס)

הקרקס החקלאי

אטרקציה ייחודית מסוגה בארץ של קרקס וחקלאות במקום אחד. שלל פעילויות לכל הגילאים: סדנאות קרקס, משחקים בגינות ירק, זריעות קטיף, פינת חי, מופע קרקס מודרני מקצועי מצחיק לכל המשפחה וכמובן ריצה בין הממטרות. מופע הקרקס יתקיים ב-12:00.
מושב היוגב, ה'-שבת, 18.10-9, 10:00- 14:00, טל': 5500274- 054

בית וגם סיפור

מרכז המבקרים "בית וגם סיפור" במושבה הטמפלרית בית לחם הגלילית, מציע למבקרים טיול-סיפור במושבה שהוקמה לפני כמאה שנה ומשמרת את ההיסטוריה והסיפורים בין בתיה הציורים והמיוחדים. בסיור, המשפחות מוזמנות לטייל ברחובה הראשי של המושבה ולבקר במרכז המבקרים של משפחת פליישמן.

הסיורים מיועדים לקבוצות של מטיילים, נמשכים כשעה וחצי ברחוב הטמפלרי של המושב ובמרכז המבקרים. במהלך הסיור יסופר על המתיישבים -אהבותיהם, אכזבותיהם וכמובן הרבה רכילות היסטורית.
בית לחם הגלילית, לפרטים נוספים ותיאום סיור: קובי פליישמן, טל': 3556939~052

גן הפסלים של אלכסנדר קירזנר
גן הפסלים של האמן אלכסנדר קירזנר, מזמין את המשפחות לתצוגה מגוונת של יצירות האמן, הכוללת מעל 250 פסלים. חוויה אומנותית ותרבותית מיוחדת, סיור מודרך בליווי הסברים על האומן ותהליך היצירה-הצצה אינטימית לסטודיו ולמפעל חייו של "פסל המחול והמוסיקה". הסיור בגן הפסלים ובגלריה כולל הדרכה והסברים על קורות חייו של האמן ותהליך היצירה בליווי מוסיקה קלאסית ובאווירה אינטימית. מקום מיוחד ומלא תרבות וקסם, חוויה מרתקת ומרגשת.בתיאום מראש.

יקנעם המושבה, מדי יום, 09:00- 17:00, ערבי חג עד 13:00, לפרטים ותיאום, טל': 7847688- 054

מרכז המבקרים של תנובה
בצפון הארץ, למרגלותיו של הר תבור, מרכז המבקרים של תנובה מזמין לצאת אל חוויה מרתקת במחלבת אלון תבור, בעקבות מוצרי החלב. לדעת לאן זורם החלב מהמכליות שהרגע הגיעו מהרפת, מה הקשר בין רובוטים למעדנים, ועוד שאלות, יענו בסיור "בשביל החלב"

הסיור בן חמש תחנות: נקודת קבלת החלב, בה רואים מכליות המובילות את החלב מהרפתות ומכירים את מתקני המחלבה, עוברים במנהרת הזמן וצופים בסרטון הסוקר את ההיסטוריה של תנובה, השזורה באירועים שעיצבו את תולדות המדינה. עוד ייערך סיור וירטואלי בעולם הייצור שם חוזים בתהליכי היצור, האוטומציה, המחשוב והרובוטיקה שהופכים את מחלבת אלון תבור למפעל המזון המשוכלל במזרח התיכון. ניתן להשקיף אל אולמות המילוי בזמן אמת. יש לתאם מראש.
אזור התעשייה אלון תבור (בין עפולה לצומת גולני), א'-ה' (למעט ערבי וימי חג), 09:00- 16:00, טל': 6048140- 04

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות