fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אם הדקירה היתה על רקע לאומני, היה קורה כאן אסון"

נצרת עילית: אלמוני דקר וגנב את נשקו של מאבטח בית הספר
כוחות משטרה גדולים. בית הספר עצמון בנצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

במחוז הצפוני במשטרת ישראל מעריכים כי אירוע הדקירה שיתחרש הבוקר בבית הספר עצמון בנצרת עילית, בו נדקר מאבטח בית הספר הוא על רקע פלילי. "אם זה היה על רקע לאומני, היה קורה כאן אסון", הוסיף גורם בטחוני.
המסוק שהוזנק לאוויר לא הצליח לאתר את החשוד שנמלט עם נשקו של המאבטח. המאבטח שהובהל לבית חולים העמק בעפולה במצב קל עד בינוני נכנס לניתוח, לאחר שאיבד דם רב. בתי הספר בנצרת עילית קיבלו הנחיות ברורות להגביר את הערנות, מחשש שהתוקף שמסתובב עם נשק ינסה לפעול שוב.

בשעות הבוקר בבית הספר היסודי עצמון בנצרת עילית. אלמוני דקר את מאבטח בית הספר כשהוא מאיים עליו ואף גנב את נשקו. למזלו של המאבטח, אב הבית בבית הספר הגיע למקום ונאבק עם החשוד בעל חזות ערבית. המאבטח ואב הבית נפצעו והובהלו לבית החולים העמק בעפולה.

החשוד בדקירה ברח. בדקות אלה הועלה מסוק משטרתי לאוויר במטרה לאתר את החשוד. כוחות משטרה וביטחון רבים  הוזעקו לשטח בית הספר. ראש עיריית נצרת עילית שמעון גבסו ובכירי העירייה הגיעו לזירת האירוע. כמו כן גם מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך ד"ר אורנה שמחון  נמצאת במקום.

תלמידי בית הספר הוכנסו לכיתות. עשרות הורים הגיעו בדקות אלו לשטח בית הספר כשהם מפוחדים ומבוהלים.

כוחות משטרה גדולים. בית הספר עצמון בנצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות