fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איש יקר היה

העיתונאי הכי ותיק בעמק, מוני בן יקיר, הלך בתחילת השבוע לעולמו. איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא...
עיתונאי מהזן הישן, מוני בן יקיר. צילום באדיבות רדיו כל רגע
עיתונאי מהזן הישן, מוני בן יקיר. צילום באדיבות רדיו כל רגע

העיתונאי הוותיק ביותר בעמק, מוני בן יקיר, הלך בראשון האחרון לעולמו והוא בן 70.

ביום שני התקיימה הלווייתו בעפולה, בנוכחות בני משפחה, עיתונאים רבים וחברים. ידיד המשפחה, סגן ראש הממשלה ושר החוץ לשעבר, דוד לוי, סיפר על הקשר האמיץ בין מוני למשפחת לוי במרוצת השנים ואמר שבן יקיר, שבשנים האחרונות נלחם במחלה קשה, היה עיתונאי מזן אחר, אחד שמנסה לתקן ולא להרוס.

דברים דומים אמר מנכ"ל רדיו קול רגע, חיים הכט, שם עבד בן יקיר בשנים האחרונות. את רוב הקריירה העיתונאית העשירה שלו עשה בן יקיר בעיתון ידיעות הגליל. הוא נחשב לעיתונאי אמין, בעל מוסר עבודה גבוה, עיתונאי מהזן הישן, שמגיע לכל מקום באופן אישי ובודק מקרוב, להבדיל מ"עיתונאי הפלאפון" של היום.

בן יקיר הותיר אחריו אשה, מיכל, שתי בנות ונכד אחד, שהיו כל עולמו. במשך השנים הוא פרנס את המשפחה בכבוד והתגאה בהם. כשנשאל לגבי מחלתו, בה נלחם במשך 8 שנים, תמיד שמר על אופטימיות, הסביר שהחלק הקשה מאחוריו ואין לו ספק שהוא ינצח.

ברדיו קול רגע מספרים כי הוא התייצב ביוזמתו ברדיו וביקש שאנשים יילכו להיבדק. "גילוי מוקדם מציל חיים", הסביר. בבית המשפט בנצרת הוא נחשב לבן בית. לא היה פקיד שלא הכיר אותו. כולם התאהבו בו בגלל צניעותו הרבה ובגלל טוב לבו. "הוא נכנס לאנשים ללב", אומרים אנשים שהכירו אותו.

במקביל לקריירה העיתונאית שלו, נחשב בן יקיר לפייטן מוכשר ומצליח שהוזמן לפיוטים רבים. "הוא היה מקצוען אמיתי, לא יכול היה לשמוע מישהו מזייף", אומרים אנשים שהתפללו אתו בבית הכנסת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות