fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: הפקיר את חברו על הכביש

כתב אישום הוגש היום נגד תושבי נצרת עילית שנסעו ללא רישיון על אופנוע ואף החליפו לוחית רישוי. במהלך הנסיעה איבד הנהג את השליטה והאופנוע התהפך. חברו נפצע קשה מאד, בעוד הוא ניסה להסתיר את האופנוע בשיחים
תאונת דרכים בקרית חיים
תאונת דרכים בכביש זבולון בה נהרגה השנה הנערה אמה ופריק

הפרקליטות מחוז  נצרת הגישה כתב אישום בבית משפט השלום בנצרת, נגד שני צעירים מנצרת עילית, בני 22 ו-23 , המואשמים בעבירות של נהיגה רשלנית וללא רישיון, החלפת לוחית זיהוי, גרימת תאונה והפקרת פצוע. בחודש אפריל, רכש אחד הנאשמים אופנוע, מבלי שהיה ברשותו רישיון נהיגה. חברו הנאשם, התקין לוחית זיהוי מזויפת לאופנוע, ושניהם נסעו ברחובות נצרת עילית.

בשדרות מעלה יצחק, איבד בעל האופנוע את השליטה על האופנוע והתנגש במדרכה. שני הנאשמים נפלו יחד עם האופנוע והחליקו על הכביש לאורך כ-25 מטר. חברו של נהג האופנוע נפצע קשה ואיבד את הכרתו. נהג האופנוע מיהר לגרור את האופנוע והסתיר אותו בין השיחים. הפצוע פונה באמצעות מסוק לבית החולים רמב"ם כשהוא מחוסר הכרה ומונשם.

עו"ד שירי שחף מהפרקליטות ציינה כי הנאשם, בעל האופנוע, סיכן את חיי חברו הנתון עדיין בסכנה, כמו כן ייחסה לו עבירות חמורות של נהיגה ברשלנות וללא רשיון והפקרת פצוע.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות