fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: אם מהצפון הרעיבה את ביתה

כתב אישום חמור הוגש היום לבית משפט המחוזי בנצרת נגד אם שהתעללה והיכתה את ביתה בת העשר במשך מספר שנים
צילום אילוסטרציה ילדה
צילום אילוסטרציה

פרקליטות מחוז הצפון הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד אם בת 35 תושבת האזור בגין התעללות בקטין או בחסר ישע, תקיפת קטין או חסר ישע והזנחת ילדים. על פי עובדות כתב האישום לאורך מספר שנים, החל מהיותה של הילדה בגיל הגן, ועד למועד הגשת כתב אישום זה, נהגה הנאשמת באופן תדיר להכות את הילדה בשל דברים של מה בכך, או ללא סיבה כלל ולגרום לה חבלות.

כמו כן נהגה האם להטיח בילדה קללות, עלבונות והאשמות הגורמות פגיעה רגשית כגון לשאול אותה: "למה נולדת?" להאשימה במריבות בין הנאשמת לבין בעלה, אביה של הילדה. בנוסף על כך, נהגה הנאשמת למנוע מן הילדה מזון, כאשר היא אסרה עליה לאכול החל מן השעה 17:30 בערב, בטענה כי הדבר יגרום לה להשמין, כך שבפועל, לא אכלה הילדה דבר מלאחר ארוחת הצהריים ועד לכתה לישון מדי יום. כתוצאה מכך סבלה הילדה דרך קבע מרעב עד כדי כאבי בטן. בנוסף נהגה האם לאיים על בתה, כי אם תספר על המכות והפגיעות בה, תהרוג אותה, או שלא תהיה לה אמא והיא ואחיה הפעוט יחיו במשפחות נפרדות. וכי אם היא נשאלת ממה נגרמו החבלות בגופה, תאמר כי נפלה או נשרטה על ידי חתול ולא תספר כי הנאשמת פוגעת בה.

הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות