fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אחי האהוב, אני לא מאמין שאני עומד מעל לקבר שלך"

כך ספד אביה, אחיו של החייל צה"ל, אביתר תורג'מן מבית שאן, שנפל בקרבות בעזה. ראש עיריית בית שאן רפי בן שטרית: "ליבנו ומחשבותינו עם משפחת תורג'מן האצילה, ששכלה את אביתר, שנפל על הגנת המולדת"
אביתר תורג'מן ז"ל (צילום עצמי)
אביתר תורג'מן ז"ל (צילום עצמי)
אביתר תורג'מן ז"ל (צילום עצמי)
אביתר תורג'מן ז"ל (צילום עצמי)

אבל כבד ירד על בית שאן, עם היוודע הבשורה המרה על מותו של סמ"ר אביתר תורג'מן, בן 21, בקרבות בעזה. אביתר היה לוחם בגדוד 202 של הצנחנים. הותיר אחריו הורים, מאיר ואורה ושלושה אחים: ינון, אביה ואיתי. מאות ליוון אותו אתמול בדרכו האחרונה בהר הרצל, שם נטמן. "הוא היה האח הקטן שלנו, שסייע המון למשפחה", סיפר אחיו ינון. אביתר גדל בבית שאן, התחנך בישיבה התיכונית והתגייס לצבא במסגרת גיוס בני הישיבות.

אחיו אביה ספד לו בהלוויה: "אחי האהוב, אני לא מאמין שאני עומד מעל לקבר שלך. היית מלאך, ילד אהוב על כולם. כל כך אהבת את ארץ ישראל ואת העם. לפני שנכנסתם שלחת לי הודעה ואמרת שהכל יהיה בסדר. כתבתי לך הודעה שלא ראית שתשמור על עצמך. הלוואי שהיית קורא את ההודעה. אני מת עליך, תשמור עלינו מלמעלה".

ראש עיריית בית שאן, רפי בן שטרית, אמר כי "בית שאן בוכה היום. ליבנו ומחשבותינו עם משפחת תורג'מן האצילה, ששכלה את אביתר, שנפל על הגנת המולדת".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות