fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אדם שהיה בקיא בכל חוק"

מרכז ועדת תכנון ובנייה בעיריית נצרת עילית לשעבר נתן שוורץ הלך לעולמו. שמעון גפסו נפרד: "אדם משמו ומעלה"
נתן שוורץ (משמאל) (צילום: ישראל פרץ)
נתן שוורץ (משמאל) (צילום: ישראל פרץ)

 

נתן שוורץ (משמאל) (צילום: ישראל פרץ)
נתן שוורץ (משמאל) (צילום: ישראל פרץ)

בסוף השבוע הלך לעולמו נתן שוורץ, מוותיקי העובדים בעיריית נצרת עילית. שוורץ, בן למשפחה שעלתה ארצה בשהות ה- 60, גדל והתחנך בנצרת עילית, לאחר מאבק במחלה קשה. הוא עבד בעירייה במשך כ- 30 שנה, ושימש במשך שנים רבות כמרכז ועדת תכנון ובנייה, שפרש לפני כארבעה חודשים לגמלאות.

אורי ביו, מחזיק ההנדסה בעירייה, סיפר: "אני משתתף בצערה של המשפחה, מדובר באדם נעים הליכות, יסודי ומקצועי, הייתה לי זכות לעבוד לצדו והוא יחסר לכולנו ללא ספק".

ראש העיר המושעה, שמעון גפסו: "לא הכרתי אותו לפני שנבחרתי לתפקיד ראש העיר, הייתה לי הזכות להכיר אדם משמו ומעלה, אנציקלופדיה מהלכת, אדם שהיה בקיא בכל חוק והשתמשתי בשרותיו ובידע הנרחב שלו לא פעם. הוא היה אדם שהמוטו שלו היה לעזור לתושב וחבל שאין עוד הרבה אנשים כמותו בעירייה".

ראש העיר אלכס גדלקין: "נתן היה עובד מסור, איש ישר דרך ונעים הליכות שהיה אהוב על כולם. במסגרת תפקידו, נתן תרם רבות לעיר ולתושביה. הליכתו בטרם עת היא טרגדיה קשה מנשוא".

שלומית מלכה, שימשה כמזכירתו של שוורץ: "נתן היה איש גדול מהחיים, קודם כל ולפני הכל הוא היה בן אדם, ישר, הגון, ומוסרי. נתן אהב לעזור לכולם מבלי לבקש או לצפות לתמורה וחסרונו כבר מורגש".

פנינה קדוש, מזכירת מנהל הנדסה: "עבדתי עם נתן במשך 32 שנים וזכיתי. נתן היה חבר נאמן, בעל אוזן קשבת, סבלני, איש משכמו ומעלה. הוא ידע לשלב מקצועיות בעבודה לצד חברות ויחס אנושי".

ראש מנהל עירוני לאה ספיר: "נתן כשמו כן הוא. איש מלא בנתינה לזולת, אדם משכמו ומעלה. עליו יכולה להיכתב השורה היכן ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות