fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חבר המועצה יוסף אסרף הצטרף לקואליציה בעפולה

כעת מונה הקואליציה 11 חברים כאשר מלבד ראש העיר חברים בה: מומו לוי, שלמה מליחי, מיכאל ברקן, יהודה אלמקייס, צורי כהן, בוריס יודיס, ולדימיר קרייזלבורד, גדעון פורת, ראובן יוקלר והחל מהשבוע כאמור יוסף אסרף.
חיוכים בקואליציה המתרחבת של מירון (צילום עצמי)
חיוכים בקואליציה המתרחבת של מירון (צילום עצמי)

חבר מועצת עיריית עפולה, וסף אסרף, הצטרף לקואליציה העירונית בראשות ראש העיר מר יצחק מירון. כעת מונה הקואליציה 11 חברים כאשר מלבד ראש העיר חברים בה: מומו לוי, שלמה מליחי, מיכאל ברקן, יהודה אלמקייס, צורי כהן, בוריס יודיס, ולדימיר קרייזלבורד, גדעון פורת, ראובן יוקלר והחל מהשבוע כאמור יוסף אסרף.

חיוכים בקואליציה המתרחבת של מירון (צילום עצמי)
חיוכים בקואליציה המתרחבת של מירון (צילום עצמי)

יוסף אסרף אמר בסוף השבוע עם כניסתו לקואליציה העירונית כי הצמיחה העירונית המואצת לא נעלמה מעיניו והוא שמח להצטרף לעשייה הזו, כדי להבטיח עתיד טוב יותר לעיר עם דגש משלו על השכונות הוותיקות של העיר, שיזכו לשיפוץ מעמיק בעקבות פירותיו של הסכם הגג. אסרף ציין כי נבין שמספסלי האופוזיציה לא ניתן לקדם את ענייני תושבי העיר עפולה ואמרק כי החליט לחבור לראש העיר יצחק מירון בפעילות למען העיר עפולה. אסרף ציין כי יחד עם חבר המועצה יהודה אלמקייס שהיה משושביני המהלך ועם חברו לסיעה עומרי זאודה ימשיך לפעול ככל הניתן למען תושבי העיר עפולה.
ראש עיריית עפולה יצחק מירון אמר כי הוא שמח על הרחבת הקואליציה וציין כי ככל שהקואליציה רחבה יותר כך קל יותר לכולם לעסוק בנושא החשוב ביותר והוא פיתוחה ושגשוגה של העיר עפולה. מירון שיצא לאחרונה לסיור עם אסרף בשכונותיה הדרומיות של העיר התחתית בעיר הבטיח כי יחד עם אסרף ושאר חברי המועצה יפעלו במרץ למען תושבי העיר עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות