fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חבר המועצה איציק פינטו רוצה שלושה מנדטים וסגנות בנצרת עילית

פינטו: "כולם מוזמנים להצטרף אלי, לאחד כוחות ולהיות חלק מהיהדות בנצרת עילית ולתרום לחיזוקה וביסוסה היהודי של נצרת עילית. עשרות יהודים חובשי כיפות הגיעו לעיר בתקופת כהונתי במועצת העיר, ראש העיר רונן פלוט נתן לנושא דחיפה משמעותית, צריך להמשיך בקו גם במועצה הבאה".
איציק פינטו (צילום עצמי)
איציק פינטו (צילום עצמי)

חבר מועצת העיר נצרת עילית, איציק פינטו, שבבחירות האחרונות התמודד מטעם חזית יהודית מאוחדת, רשימה שכללה את כל הגופים הדתיים בנצרת עילית, יתמודד בבחירות  למועצת העיר.  פינטו, מורה ומחנך במקצועו, נכנס למועצה לפני שלוש שנים, בעקבות פרישתו של נדב טובול.

 איציק פינטו (צילום עצמי)
איציק פינטו (צילום עצמי)

-פינטו, יש המון דתיים שמתכוונים לרוץ. יש מקום לכולם במועצה בנצרת עילית?

"כולם מוזמנים להצטרף אלי, לאחד כוחות ולהיות חלק  מהיהדות בנצרת עילית ולתרום לחיזוקה וביסוסה היהודי של נצרת עילית. עשרות יהודים חובשי כיפות הגיעו לעיר בתקופת כהונתי במועצת העיר, ראש העיר רונן פלוט נתן לנושא דחיפה משמעותית, צריך להמשיך בקו גם במועצה הבאה".

-רואה בעתיד מצב שיהיה לנצרת עילית ראש עיר דתי?

"זה משהו שייקח קצת זמן, אבל גם זה יגיע".

-מה היעד שלך בבחירות?

"אם נקבל בבחירות הקרובות שלושה מנדטים נקבל את סגנות ראש העיר ונוכל לפעול, אבל התפקיד לא חשוב אלא המטרה והמטרה היא להביא לעיר כמה שיותר דתיים"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות