fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ז'קי לוי מזמין אותך לקפה"

מטה הצעירים של הליכוד בראשות ז'קי לוי, פתח בסערה את מערכת הבחירות לראשות העיר בית שאן
זקי לוי נפגש עם צעירי העיר (צילום עצמי)
זקי לוי נפגש עם צעירי העיר (צילום עצמי)

בשני מבצעים אותם הוציאו לפועל עשרות צעירים תושבי בית שאן, הם הוכיחו כי צעירי בית שאן מתעוררים לאחר תרדמת של חמש שנים ועומדים להוביל את מערכת הבחירות הנוכחית.

זקי לוי נפגש עם צעירי העיר (צילום עצמי)
זקי לוי נפגש עם צעירי העיר (צילום עצמי)

בשבוע שעבר, בשעת לילה מאוחרת, פשטו כ-35 צעירים בראשות יו"ר מטה הצעירים סופי זילפה, על כל בתי האב בבית שאן ותלו על הדלתות והשערים הזמנה אישית מאז סגן שר השיכון, ז'קי לוי, לבוא ולהיפגש עמו לכוס קפה ולשמוע את תכניותיו לעתיד העיר. אל ההזמנה הייתה מצורפת שקית נס קפה קטנה ומספר הטלפון ליצירת קשר. תוך זמן קצר יצר המבצע הדים נרחבים ותושבים רבים העלו את  תמונת ההזמנה לרשתות החברתיות. על ההזמנה היו מפורטים הפרטים המרכזים בתכניתו של ז'קי להחזרת התקווה לעיר והזמנה אישית להיפגש עימו.

אבל לצעירים הנמרצים של סניף הליכוד בבית שאן, לא הספיק רק מבצע אחד בשבוע. לכבוד חג האהבה שחל ביום חמישי בעבר הגיעו עשרות מהם ביחד עם ז'קי לוי למתחם הסראיה, חילקו ורדים ותחתיות בירה לתושבים ואיחלו חג אהבה שמח.

אין זה סוד שאחת הבעיות העיקריות שיהיו לראש העיר הבא של בית שאן, תהיה התמודדות על עזיבת הצעירים. לפיכך החליט ז'קי לוי, לשים דגש גדול על נושא פעילות מטה הצעירים.  לוי: "הצעירים האלה, עם הברק בעיניים והרצון לשנות ולהחזיר את התקווה לעיר, נותנים לי כוח רב על מנת לחזור בכוחות חדשים לבית שאן ולהחזיר לתושבים את התקווה. בע"ה בעוד שלושה חודשים, לצעירים האלה, שהם התקווה שלנו, תהיה בית שאן טובה יותר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות