fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ז'קי לוי יודיע על התמודדות לראשות העיר בית שאן ביום חמישי הקרוב

סגן שר השיכון: "בית שאן היא לפני הכל ואני מזמין את כל תושבי בית שאן לשמוע מה יש לי לומר ביום חמישי הקרוב".
זקי לוי, צילום: קרן אקריש
מחיר השאננות. זקי לוי, צילום: קרן אקריש

הספירה לאחור החלה: סגן שר השיכון זקי לוי, יודיע ביום חמישי הקרוב על התמודדותו לתפקיד ראש העיר בית שאן בבחירות שיערכו בחודש אוקטובר הקרוב, בכנס שיתקיים בסניף הליכוד בבית שאן.
לאחר הסקר המחמיא שפורסם ברדיו ׳קול רגע׳ ולפיו לוי צפוי להביס את ראש העיר המכהן בן שטרית, החליט לוי להתמודד סופית ואם ינצח, יעזוב את תפקידו הבכיר וגם יתפטר מחברותו בכנסת.

זקי לוי, צילום: קרן אקריש
זקי לוי, צילום: קרן אקריש

מודעת ההזמנה שהופצה השבוע בקרב תושבי בית שאן הזמינה את כולם לסניף הליכוד ביום חמישי הקרוב, שם כאמור צפוי לוי להודיע על התמודדותו לתפקיד.
מקורביו של לוי אמרו השבוע: "ז'קי מתכונן כבר הרבה זמן למשימה הזאת. נכון שיש לו תפקיד בכיר והוא חולש על תקציבים אדירים, אבל בית שאן הייתה ונותרה אהבת חייו. הוא משוגע על העיר הזאת ולא יכול לעמוד יותר מהצד ולראות מה קורה לה".
מספר שרים וחברי כנסת לא הבינו מדוע לוי מוותר על התפקיד היוקרתי בו הוא נמצא כעת בשביל לשוב להיות ראש עיר, אבל מקורביו של לוי מסבירים כי מבחינתו מדובר בצעד טבעי. "ז'קי דחה הרבה דברים בשנה האחרונה בשביל לשוב לתפקיד ראש העיר. בית שאן זה לא רק מקום מגורים מבחינתו אלא אהבת חייו".
לקמפיין של לוי צפויים להגיע שרי ליכוד בכירים וגם שרים מ'כולנו' וייתכן שאף ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלוי מקורב אליו מאד, יגיע להביע בו תמיכה פומבית.
לוי אמר בקצרה: "בית שאן היא לפני הכל ואני מזמין את כל תושבי בית שאן לשמוע מה יש לי לומר ביום חמישי הקרוב".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות