fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זניה ברקמן קיבל מסר: סוכני שחקנים ברוסיה עוקבים אחריך

ברקמן, שלאחרונה סיים הליכי קבלת דרכון רוסי, מודה כי אכן שמע את המסרים הללו * בנצרת עילית מפרגנים על השינוי התדמיתי שעשה * בלם העבר אריה אקרמן מפרגן: "יש לו את כול החבילה לעקוף אותי"
זניה ברקמן (במרכז) בפעולה (צילום חגאג רחאל)
מתחילים. זניה ברקמן (במרכז) בפעולה (צילום חגאג רחאל)

שמו של זניה ברקמן, בלם הפועל נצרת עילית, מסתובב אצל סוכני שחקנים מרוסיה, שעשויים לארגן לו התרשמות בקבוצות מהליגה הרוסית, זה המסר שקיבל השחקן, שהעונה מציג יכולת מצוינת. ברקמן, שלאחרונה סיים הליכי קבלת דרכון רוסי, מודה כי אכן שמע את המסרים הללו.

זניה ברקמן (במרכז) בפעולה (צילום חגאג רחאל)
זניה ברקמן (במרכז) בפעולה
(צילום חגאג רחאל)

ברקמן מגיע לכל אימון ראשון ועוזב אחרון. כשראובן גל, הקפטן הקבוע נכנס נגד הפועל רמת גן בדקות הסיום, הוא רץ עד אליו והעביר לו את סרט הקפטן, מחווה שלא כל אחד היה עושה. באימונים הוא לא מתבייש לסחוב ציוד כמו שחקן צעיר שרק עלה מקבוצת הנוער. "הוא קודם כל בן אדם", מפרגן איש המשק שלומי אסולין.

בנצרת עילית אומרים שחלק מהשינוי שעבר העונה ברקמן מתבטא בכך שהוא כבר לא עסוק בדברים שוליים אלא בעיקר. "פעם הוא היה רץ אחרי כל משחק להעלות פוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם, היום הוא מבין שאלו דברים שוליים", אומרים במועדון.

גם העובדה שחזר לחברה שלו תורמת לשקט הנפשי שלו. המנכ"ל גיל ברעם: "הוא בגיל הנכון, בן 26, שה הזמן שלו להתקדם ולעלות שלב בקריירה שלו. אין שחקן ראוי ממנו, יש שחקנים שמשחקים בליגת העל וזניה עולה עליהם בכל פראמטר".

ברקמן זכה השבוע למחמאות ממי שמוגדר כבלם מספר 1 של הפועל נצרת עילית בכל הזמנים, בלם העבר אריה אקרמן, שאמר: "ללא ספק יש בו תכונות חיוביות,  כישרון ומבנה גוף פיזי. הוא מנהיג באופי, חייב לבצע את הפריצה בסוף העונה.  עם הכוונה נכונה והדרכה מנטלית, יוכל להתברג בין הבלמים המובילים בליגת העל. התנאי שיבצע את המהלך בסוף העונה ולא יאחר את המועד".

-הוא יעקוף אותך?

"אין לי ספק שיש לו את כול החבילה לעקוף אותי ולא להשאיר אבק. הלוואי שיצליח נראה לי הוא בכיוון הנכון. די שיהיה לו ביקוש הוא חייב להשאיר שריטה, שיכירו בו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות