fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זייף חותמת והסכמי מינהל מקרקעי ישראל, לא ירצה מאסר בפועל

תושב נצרת הואשם בזיוף חותמת והסכמים של מינהל מקרעי ישראל והמחאה על סך 141,179 שקלים. עורך דינו סמיר קדאדו, המתמחה בעבירות הונאה ותעבורה, הגיע לעסקת טיעון מקלה והנאשם לא ירצה עונש מאסר בפועל.
עו"ד קדאדו (צילום עצמי)
עו"ד קדאדו (צילום עצמי)

תושב נצרת, בשנות ה- 40 לחייו, הואשם על ידי פרקליטות מחוז הצפון בכך שזייף חותמת והסכמים של מינהל מקרעי ישראל והמחאה על סך 141,179 שקלים. עורך דינו סמיר קדאדו, המתמחה בעבירות הונאה ותעבורה, הגיע לעסקת טיעון מקלה והנאשם לא ירצה עונש מאסר בפועל.
על פי כתב האישום, הנאשם החזיק ברכבו השכור חותמת מזויפת של מינהל מקרקעי ישראל, ושל בעלי תפקידים ברשם המקרקעין. חותמות אלה וייצורן הוזמנו על ידי הנאשם והוכנו לפי בקשתו על ידי גורמים שאינם ידועים.

עו"ד קדאדו (צילום עצמי)
עו"ד קדאדו (צילום עצמי)

הנאשם השתמש בחותמות אלה והחתים מסמכים מזויפים הנוגעים לעסקת מקרקעין שנערכה לכאורה בין שני אנשים. על פי האישום הראשון הנאשם התחזה לאחר, התחזה כבעל תעודה, זייף מסמכים והשתמש במסמכים מזויפים.
בחלקו השני של כתב האישום, מואשם האיש בכך שהחזיק שלא כדין בהמחאה מזויפת ומשוכפלת, הנחזית להיות המחאה כשרה, המשוכה על שם חברה מהגליל, ההמחאה על סך 141,179 שקלים נוכתה בניכיון שיקים והנאשם קיבל תמורתה 133,467 שקלים במוזמן. הנאשם הואשם בקבלת דבר במרמה ושימוש במסמך מזויף.
עורך דינו של הנאשם סמיר קדאדו הגיע כאמור לעסקת טיעון ולפיה הנאשם לא ירצה מאסר בפועל. עסקה זו טעונה אישור בית משפט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות