האירוע המרגש התקיים תחת הכותרת: "קרן זהרוני גנון- נזכור אותך תמיד", משפט אשר נחקק בכל מקום ואף על חולצות לבנות שחולקו לבאי האירוע. את האירוע כיבדו בני משפחתה של קרן זהרוני גונן, ואתם ראש המועצה האזורית הגלבוע, עובד נור, ובכירי המועצה ואנשי מחלקת הספורט במרכזים הקהילתיים, ושחקני קבוצת הכדורסל הבוגרת בגלבוע/גליל.

מכבדים את זכרה של קרן (צילום עצמי)
מכבדים את זכרה של קרן (צילום שגיא מורן)

 האירוע החל בטכס קצר בו נשאו דברים ראש המועצה נור, ואמה של קרן – שרל'ה, וכן, נציגת חברותיה הרבות- רינת פיין, ובעלה של קרן ז"ל- שי גנון. מיד אח"כ התקיימו משחקי כדורסל לזכרה. קרן נודעה בגלבוע כאשת כדורסל. מלבד היותה שחקנית כדורסל בכירה בקבוצת גלבוע (במשך שנים רבות), היא נודעה גם באהדתה הרבה לקבוצת הכדורסל הפועל גלבוע/גליל, ונהגה לפקוד את משחקיה באופן קבוע. מכאן כבר היה טבעי למארגני הערב להנציחה באמצעות המשחק שאותו כה אהבה- משחק הכדורסל.

 בתחילה התקיים משחק ראווה חברותיה של קרן שהסתיים בתוצאה 11:11, ומיד אחר כך החל  משחק בין קבוצת כדורסל הנשים הבכירה בעמק, שאף נקראת על שמה של קרן: "הפועל קרן-גלבוע" (מתמודדת בליגה הלאומית) לבין קבוצת כדורסל הנשים של מכבי חיפה. את המשחק ניצחו בנות קרן-גלבוע לאחר התמודדות מותחת בתוצאה 57:67.

 בני המשפחה וחברותיה של קרן זהרוני ז"ל ביקשו להודות לכל מי שטרח על הפקת הערב המרגש, ובראשם לסיון דוד, חברתה של קרן זהרוני-גנון ז"ל, שהייתה המנוע שדחף מאחורי הקלעים, לשלומי אייל מנהל הספורט הרב תחומי בגלבוע, ולרענן שיווק על תרומ=FAם הייחודית להצלחת הערב, וכן, לצלם המוכשר שגיא מורן שתיעד בצורה מקסימה את אירועי הערב. תודה מיוחדת לשופטי המשחקים- עידו פרנס ורונן רוח שתרמו מזמנם הפנוי והגיעו לעזור, ותודה אחרונה למחלקת הבנות ומנהל המחלקה יונתן אורן על ההתגייסות לאירוע.