fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה שיר פרידה

התאטרון המרוקאי במגדל העמק, שהוקם לפני 18 שנים והיה לראשון במדינה, מקפיא את פעילותו בעקבות בעיה רפואית של המנהל והבמאי אשר כהן, שמונעת ממנו המשך פעילות: "אשמח אם מישהו ירים את הכפפה ויפעיל את התאטרון בעתיד"
אשר כהן (צילום עצמי)
אשר כהן (צילום עצמי)

התאטרון המרוקאי שהוקם לפני 18 שנים במגדל העמק מפסיק את פעילותו עד להודעה חדשה.

התיאטרון   העלה במרוצת השנים עשרות מחזות, ביניהם "הקמצן", "הכל כלול", האמא של הכלה", "איזה מן שידוך", "חתונה בריבוע" ועוד, שעלו במאות במות בכל רחבי הארץ.

אשר כהן (צילום עצמי)
אשר כהן (צילום עצמי)

מי שמזוהה עם התאטרון הכי הרבה הוא המחזאי, במאי ומנהל התאטרון, אשר כהן, ששנים ארוכות סוחב את המשא הכבד הזה על גבו כמעט לבדו ובהצלחה רבה. השבוע, הדהים כהן את מכריו כאשר פרסם פוסט מרגש בפייסבוק, בו סיפר על מחלת הפרקינסון שהתגלתה לאחרונה בגופו ומונעת ממנו לעשות דברים שהיה רגיל בעבר וביניהם ניהול התאטרון.

בין היתר כתב כהן לחבריו כי בדיוק לפני שישה חודשים פרצה המחלה, "החלטתי לשתף אתכם בתחושותיי, מחלה ארורה אך היא אינה ממארת, אין סכנה לחיי אך חיי לא יישארו כפי שהיו" כתב כהן והוסיף: "לא, אל תרחמו עלי, אני לא רוצה רחמים נשארתי אותו האדם אשר הכרתם תמיד, לא השתניתי, רק סדרי העדיפויות השתנו. ברוך השם הקב"ה בירך אותי באשת חייל תומכת ובשלושה ילדים מלח הארץ לתפארת מדינת ישראל" כתב כהן וסיים בנימה אופטימית כי החליט לנצח את המחלה.

במהלך השנים כיכבו בתיאטרון עשרות שחקנים מוצלחים וביניהם יאיר פורטל, ריימונד אבוקסיס, מוטי חמו, מכלוף קדוש, אריק משעלי, רפי כהן, כרמית דנינו, סילביה ממן, שוש כהן, אסתר משען, מרקי ממן, פלורה סעדה, יפה לוי ועוד רבים וטובים.

חלק מהשחקנים ניצלו את החממה והצליחו לפרוץ את גבולות התאטרון המרוקאי, כיכבו ברמה הלאומית והגיעו לתודעה הארצית.

לאחר פרסום הפוסט, שריגש רבים מבני העיר שחיזקו את כהן ואיחלו לו החלמה מהירה, אישר כהן כי פעילות התאטרון המרוקאי תוקפא לעת עתה, אך הוא מקווה שבעתיד יוכל לחזור ולהפעילו או אפשרות נוספת שהוא אינו פוסל והיא להעביר את מושכות הניהול לאדם אחר שיבטיח להפעיל את התאטרון בעתיד.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות