fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

וועדת הכספים של הכנסת תומכת בטיפול נקודתי לנצרת עילית

לבקשת ראש העיר רונן פלוט הנושא הובא לדיון מיוחד בועדת הכספים באמצעות השדולה למען נצרת עילית
הבוקר בוועדת הכספים (צילום עצמי)
ועדת הכספים (צילום עצמי)

נצרת עילית ממשיכה להעסיק את הכנסת ואת שרי ממשלת ישראל. לאחר ש- 81 חברי כנסת תמכו על עצומה הקוראת לממשלה להעניק טיפול מיוחד לנצרת עילית ובהמשך לתמיכה הגורפת של שרי הממשלה, רובם ביקרו בחודשים האחרונים בנצרת עילית, התכנסה הבוקר (רביעי) וועדת הכספים של הכנסת והביעה תמיכה בהקצאת כספים מיוחדים לטובת טיפול נקודתי בנצרת עילית.

את הדיון יזם חבר הועדה, ח"כ יואב קיש, העומד בראש השדולה בכנסת למען נצרת עילית.

ראש העיר רונן פלוט שמוביל את המהלך כולו, עם כניסתו לתפקיד לפני כחצי שנה, ורואה בו גלגל הצלה לעיר הסביר כי הממשלה צריכה לקחת אחריות על הצרכים המיוחדים של נצרת עילית ואינה יכולה להתנער מהם ולהשאיר את העיר לבדה להתמודד אתם. "נצרת עילית היא לא עוד עיר", הסביר ראש העיר "אין עוד עיר בארץ שמתמודדים עם כל כך הרבה קשיים בו זמנית ונמצאת בלב הגליל, בעומק הפריפריה הגיאוגרפית והחברתית. הממשלה חייבת לקחת אחריות ולהזרים חמצן לפני שיהיה מאוחר מדי".

הבוקר בוועדת הכספים (צילום עצמי)
הבוקר בוועדת הכספים (צילום עצמי)

פלוט ציין כי העיר ספגה בעשור האחרון רצף של משברים שהותירו צלקות קשות וגרמו להידרדרות במצבה. "יש לנו יכולת לצאת מן הבוץ ואנחנו כבר עושים את הצעדים הראשונים אבל צריכים תמיכה שתעניק יציבות ותחזיק אותנו על מנת שלא נחליק במדרון".

פלוט הסביר כי טיפול הנקודתי יאפשר להחריג את נצרת עילית מן הקריטריונים בקולות הקוראים של משרדי הממשלה, וכן למשוך אליהם משפחות צעירות באמצעות הטבות המס.

הוא הבהיר כי הבקשה לא נעוצה בחולשה ומסכנות אלא מתוך הכרה ביכולת לצאת מן המשבר. "כל שקל שיושקע פה יכפיל את עצמו בתוך זמן קצר ויהיה רווחי לא רק לתושבים אלא למדינה כולה שרוצה לראות את עיר המחוז בפריפריה חזקה ומצליחה".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות