fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ובראש האולטראס של הפועל נצרת עילית: אוהד ערבי

"מאז אני ילד אני אוהד את הקבוצה, אני זוכר את עצמי כילד קטן מגיע למשחקים בליגת העל, התחברתי לקבוצה והפכתי לאוהד שלה", אומר טייב טאטור, שדאג שהאוהדים יפסיקו לקלל את... הערבים
כמו אח גדול. טייב טאטור (צילום יצחק סולומון)
כמו אח גדול. טייב טאטור (צילום יצחק סולומון)

אם קרה משהו טוב בהפועל נצרת עילית בחודשים האחרונים, הרי שזוהי ההתעוררות של חוג האוהדים, האולטראס המקומי. בשנים האחרונות נשמעת ביקורת נגד הקבוצה וטענות שאין לה לגיטימציה, בשל מחסור באוהדים.

בשבועות האחרונים נבנה גרעין של כ- 100 אוהדים צעירים, שמלווים את הקבוצה בכל משחק, בית וחוץ, מעודדים ושרים לאורך כל דקות המשחק, מפרגנים לשחקנים ושותפים למסע הניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים.

המנכ"ל גיל ברעם מייחס להם חשיבות רבה. הוא דואג להם להסעות, לכרטיסי כניסה למשחקי חוץ וגם לאביזרי עידוד. אחרי המשחק נגד רמת השרון למשל, האוטובוס של האוהדים נעלם וברעם המתין לו יחד עם האוהדים במשך שעה וחצי. "יש לי מחויבות אליהם", הסביר, אמא שולחת את הבן שלה לכדורגל מצפה שיחזור הביתה בריא ושלם".

כמו אח גדול. טייב טאטור (צילום יצחק סולומון)
כמו אח גדול. טייב טאטור (צילום יצחק סולומון)

ברעם ממשיך ומפרגן להם: "הם באים מאהבה, נותנים את הלב והנשמה, אמשיך לטפח אותם ולדאוג להם כי הם העתיד של המועדון".

מדובר בדור חדש של אוהדים, שלא הכירו את ימי ליגת העל העליזים ועל היפים הנפלאים בשנות ה- 80 בליגה הארצית, אז הליגה השנייה, הם בכלל לא שמעו. מי שבמשך שנים נשא בתואר יושב ראש חוג האוהדים, יוסי ליקוורניק, עזב את העיר, כבר שנים אינו מגיע למשחקים והותיר את הבמה לאוהדים הצעירים, שמונהגים על ידי… צעיר ערבי, תושב העיר, בן 24, טייב טאטור, ערבי המתגורר בעיר שנים רבות. "מאז אני ילד אני אוהד את הקבוצה, אני זוכר את עצמי כילד קטן מגיע למשחקים בליגת העל, התחברתי לקבוצה והפכתי לאוהד שלה", הוא אומר.

-טייב, איך החיבור עם החבר'ה הצעירים?

"החיבור מצוין, אני כמו אח בוגר בשבילם, הם נשמעים להוראות ועושים הרבה כבוד, אני הנציג שלהם מול ההנהלה, הם מבקשים מה שהם צריכים ואני מעביר לגיל. שיתוף הפעולה מול ההנהלה יוצא מהכלל".

-בהתחלה הם שרו שירים נגד ערבים

"נכון וזה עיצבן אותי. הסברתי להם שזה לא יפה, לא מכובד, הם הקשיבו לי ועובדה שהפסיקו לקלל".

-להפועל נצרת עילית נוצרה תדמית של קבוצה ללא אוהדים

"אני מצפה מהקהל שלא יסמוך רק על העידוד של האולטראס ושכולם יתחילו לעודד. נכון שבשנים האחרונות נוצרה תדמית שאין קהל להפועל נצרת עילית, אבל זה לא נכון. היו אוהדים רדומים, אולי מיואשים, אני שמח שאנחנו משנים דברים, מעודדים גם אחרי הפסדים, אנחנו עם הקבוצה בטוב וברע".

-מסר?

"הפועל נצרת עילית לא תרד. אנחנו עם הקבוצה באש ובמים, מחכים לחגיגות ההישארות בליגה".

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות