fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התעקש לחזור לצבא אחרי פציעה קשה וסיים קורס קצינים בהצטיינות

למרות שהיה יכול להשתחרר מצה"ל, חי טל לא ויתר. השבוע הוא זכה בתואר חניך מצטיין מתוך 600 צוערים שהיו בקורס.
חי טל ואמא לינדה (צילום עצמי)
חי טל ואמא לינדה (צילום עצמי)

המצטיין של קורס קצינים בבה"ד 1 הוא חי טל, בן 23 מנצרת עילית. חי נפצע במהלך שירותו הצבאי וביקש לחזור לשירות ולצאת לקצונה, למרות יכול היה להשתחרר מצה"ל. "הוא יכול היה לקבל פטור אבל לא היה מוכן לשמוע על זה בכלל", אומרת אמו לינדה.

חי טל ואמא לינדה (צילום עצמי)
חי טל ואמא לינדה (צילום עצמי)

במסדר החיילים שסיימו בשבוע שעבר קורס קצינים בבה"ד 1, החייל חי טל מנצרת עילית ובקהל ישבו בני משפחתו הגאים. כששמו של חי, שמשרת ביחידה מובחרת הוכרז כמצטיין גדודי. אמא הגאה התקשתה להסתיר את הדמעות. חי נפצע לפני שנה וחצי במסגרת שירותו באוגדה 61 ברמת הגולן, הוא יכול היה לסיים את השירות אחרי ההחלמה מן הפציעה, אבל התעקש לחזור לצבא ולהמשיך במסלול קצונה.
חי זכה בתואר חניך מצטיין מתוך 600 צוערים שהיו בקורס. "הגאווה הגדולה וההתרגשות הייתה כשאמרו קודם את שם העיר נצרת עילית ואחר כך את השם של הצוער המצטיין, זה היה רגע מכונן", סיפרו החברים.
בשל הפציעה וההחלה שאחריה חי הוא חריג פז"ם "להיות בן 23 ולסיים רק עכשיו קורס קצינים, זה אתגר לא פשוט אבל חי הוכיח שאין דבר כזה בלתי אפשרי", מספרים חבריו .

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות