fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השר גלנט קיבל אזרחות כבוד של מגדל העמק

השר גלנט אמר במהלך הכנס: "זה לא מובן מאליו בפוליטיקה שמישהו עוצר ומוקיר תודה. אז אני רוצה להגיד תודה לך אלי ברדה על מנהיגותך ועל איך שאתה מוביל ומקדם את העיר מגדל העמק. תודה גם לכם, תושבי העיר, שנתתם לי להיות חלק מהעיר הזאת".
ברדה מעניק לגלנט
ברדה מעניק לגלנט

אלפי תושבי מגדל העמק הריעו לשר הבינוי והשיכון יואב גלנט בטקס מרגש שהתקיים באמפיתאטרון העירוני במהלכו העניק ראש העיר אלי ברדה "אזרחות כבוד" על תרומתו וסיועו לעיר. הטקס התקיים בהשתתפות ראשי רשויות וביניהם רונן פלוט, סימון אלפסי, אייל בצר ועופר בן אליעזר, מנכ"ל עמיגור יובל פרנקל, מנהל מחוז צפון במשרד הבינוי והשיכון שלמה פייבלוביץ, סגניתו סימה חמו וצמרת המשרד, מפקד תחנת המשטרה סנ"צ אייל קהתי וכן סגני ראש העיר סרגיי אוקלנדר ואלי בקסיס, חברי מועצה דורון אלחרר ועו"ד חן שאול, מנכ"ל הרשות שלום זוזוט, מנהלי מחלקות וכמובן חתן הפרס השר יואב גלנט ורעייתו קלודין.

ברדה מעניק לגלנט
ברדה מעניק לגלנט

כידוע, אלוף במיל' יואב גלנט שיחגוג בשנה הבאה יום הולדת 60 שירת שנים ארוכות בצה"ל והיה מועמד לתפקיד הרמטכ"ל בטרם נבחר לכנסת מטעם מפלגת "כולנו" ומונה לתפקיד שר הבינוי והשיכון. בין הפעולות הראשונות והמשמעותיות ביותר הצליחו השר גלנט יחד עם סגנו ז'קי לוי, "להחיות" את התכנית החברתית "שיקום שכונות חוזר" ובחר במגדל העמק להיות בקבוצת הרשויות הראשונה ומצומצמת ברחבי הארץ בהן יושק הפיילוט. במסגרת התכנית שודרגו במגדל העמק 266 יחידות דיור בשמונה מבנים. הפרויקט החברתי המרגש כלל גם פן חברתי במסגרתו שודרגו מועדוני נוער וילדים, ניתן סיוע לקבוצות ספורט, חולקו מלגות לסטודנטים ועוד. עלות כלל הפרויקט הפיזי והחברתי כ-8.5 מיליון שקלים.

פרויקט נוסף שהושק השנה והפך ללאומי הוא "המחיר למשתכן" שמטרתו להוזיל את מחירי הדיור המאמירים. גם במקרה הזה כלל השר גלנט את מגדל העמק ברשימת הרשויות הראשונה בה תושק התכנית ועד כה שווקו למעלה מ-500 יחידות דיור לזוגות ומשפחות צעירות, חלקן הגדול מהעיר הודות לשיעור אחוזי העדפה של 50% לטובת בני המקום ובכך נענו השרים כחלון וגלנט לבקשת ראש העיר אלי ברדה למען תושבי העיר.

בכך לא הסתיים הרומן של השר גלנט עם מגדל העמק. אחרי מאבק ממושך מול משרדי הממשלה שארך שנים ארוכות הצליח ראש העיר לגייס את השר גלנט לסייע לתושבי שכונת "נוף העמק" להחליף את גגות "האסבסט" ולאשר תקציב של תשעה מיליון שקלים ונתן אישור חריג ומיוחד להחלפת גגות אסבסט בבתים פרטיים בפרויקט שהחל בימים אלה ממש. השר גלנט גם שותף בלי נפרד מקידום חתימת "הסכם גג" במגדל העמק . מדובר באירוע היסטורי, אולי אחד הגדולים שידעה העיר, במסגרתו יחתום ראש העיר אלי ברדה עם ראשי משרד האוצר ומשרד הבינוי והשיכון על "הסכם גג" במסגרתו יושקעו במגדל העמק למעלה מ-320 מיליון שקלים לטובת פיתוח תשתיות ומבני ציבור ברחבי העיר, בשכונות הוותיקות ובשכונות החדשות. רגע לפני הענקת האות הוקרן סרטון המספר על תרומתו של השר לעיר ומיד לאחר מכן העניק ראש העיר אלי ברדה, לשר גלנט את תעודת "אזרח כבוד" של העיר.

השר גלנט אמר במהלך הכנס: "זה לא מובן מאליו בפוליטיקה שמישהו עוצר ומוקיר תודה. אז אני רוצה להגיד תודה לך אלי ברדה על מנהיגותך ועל איך שאתה מוביל ומקדם את העיר מגדל העמק. תודה גם לכם, תושבי העיר, שנתתם לי להיות חלק מהעיר הזאת".

ראש העיר אלי ברדה אמר: "אמרנו תודה לשר גלנט מתוך הכרת הטוב על האוזן הקשבת, הענות לבקשות ופועלו למען מגדל העמק ותושביה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות