fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השלישייה לבית זוזוליה סיימה את בית הספר

בין 155 בוגרי בית הספר אורט אלון בנצרת עילית, הייתה גם השלישייה הפרטית של לודמילה ודימיטרי. "לא פשוט לגדל שלישייה, אנחנו עוברים אתם עוד שלב בחיים", אומר האב הנרגש
סיימו בית ספר (צילום דימיטרי זוזוליה)
סיימו בית ספר (צילום דימיטרי זוזוליה)

בין 155 בוגרי מחזור כ"א של בית הספר אורט אלון בנצרת עילית, שסיימו בשבוע שעבר את הלימודים במסיבת סיכום משוקעת מאוד, עמדו נרגשים גם שרון, קרן וליטל, השלישייה לבית זוזוליה, שמסיימת עוד שלב בחיים שלה ופונה לעבר האתגר הבא.

הורים, האמא עו"ד לודמילה זוזוליה מנצרת עילית ובעלה איש הווידאו דימיטרי, היו נרגשים לא פחות מהילדים, באירוע שהתקיים במתנ"ס ברקוביץ. השלישייה הפרטית שלהם, שסיימה את לימודיה בבית הספר, תעלה בקרוב על מדים.

"זה לא פשוט לגדל שלישייה, אנחנו עוברים אתם עוד שלב בחיים, לכל אבא ואמא שהגיעו למסיבה הייתה התרגשות עצומה, בכל זאת לא בכל יום הילד שלך מסיים את הלימודים, אצלנו זה היה פי שלוש", אומר האב דימיטרי, שכמובן תיעד את האירוע.

סיימו בית ספר (צילום דימיטרי זוזוליה)
סיימו בית ספר (צילום דימיטרי זוזוליה)

השלישיה לבית זוזוליה נולדה בבית חולים העמק בעפולה. בזה אחר זה הגיחו לאוויר העולם וברגע אחד הפכו את ההורים לאחראים למשפחה אחת גדולה. לידת השלישייה זכתה לכותרות גדולות בעיתונות המקומית. לאט לאט נכנסה השלישיה למסלול החיים. גן ילדים בפעם הראשונה, כיתה א', חטיבת הביניים וכעת, סיום הלימודים. "אנחנו גאים על המסלול שעברו הילדים שלנו, תמיד עמדנו מאחוריהם, תמכנו בהם, נתנו להם גיבוי ועודדנו אותם", אומר דימיטרי.

לגבי העתיד אומר דימיטרי: "ראשית אני ואמא שלהם מאחלים להם המון בריאות כי זה הדבר הכי חשוב. כמו כל הורה גם אנחנו רוצים שיעשו בחיים את מה שהם אוהבים, שיסמנו לעצמם מטרות ויכבשו אותן, שיצליחו בכל אשר יפנו ושתמיד יידעו שאנחנו עומדים מאחוריהם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות