fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"השירות לתושב של המועצה הדתית בעפולה מהאיכותיים בארץ"

משה משיח יו"ר המועצה הדתית בעפולה לא נותן לאף אחד לעצור אותו בקידום פרויקטים לרווחת תושבי העיר עפולה. הוא מסביר כי הקצב המוגבר בשנים האחרונות הוא תוצאה של הדלת הפתוחה שיש לו בעיריית עפולה אצל ראש העיר
משה משיח
משה משיח (צילום עצמי)

"אני מרגיש שהגיע הזמן לפנות את מקומי. אני מאמין שאפשר יהיה למצוא מישהו שיחליף אותי אחרי יותר מ – 50 שנות עשייה ציבורית מתוכן 22 שנה במועצה הדתית. אני מרגיש שאני משאיר את שירותי הדת בעיר ברמה הכי גבוהה שהייתה מאז ומעולם. הן ברמת הנגישות הבטיחות והן באיכות", אומר משה משיח, שמתחיל שנה נוספת בראש המועצה הדתית בהמתנה למחליף שלו.

משה משיח
משה משיח (צילום עצמי)

את הפריחה בעשייה בשנים האחרונות מסביר משיח בשיתוף הפעולה הנהדר ובדלתו הפתוחה של ראש עיריית עפולה יצחק מירון שקשוב באופן מלא לכל בקשותיו. "כשאני יושב עם איציק הוא אומר לי תמיד 'אני יכול לסרב לך? סירבתי לך פעם?'. ההרגשה שיש לי שותף מלא בעיריית עפולה בדמותו של ראש העיר. כך למשל שידרגנו את בית העלמין. הוספנו עמודי תאורה לאורך כל בית העלמין, הנגשנו את כל החלקות ואת החניות, אפילו השירותים של הגברים והנשים מונגשים. הכל עבר בדיקה של מהנדס נגישות. זה דבר שאין לו אח ורע".

שיתוף הפעולה הזה פועל, לדברי משיח, לרווחת התושבים בשני מישורים עיקריים: מחד העירייה משתתפת במימון הפרויקטים בעלות של כ 50 אחוז מעלות הפרויקטים, השתתפות שהיא ברשויות פועל יוצא של מידת הרצון של ראש העיר ואינה מחויבת בחוק, וכאן כאמור הרצון והשיתוף של יצחק מירון נותנים דחיפה לפרויקטים: "חשוב להבין שכל שידרוג כזה של מקווה זו השקעה של כמיליון שקל ולנו כמועצה קשה מאד היה לעמוד בזה ללא הדחיפה והעזרה של הרשות המקומית שפועלת לרווחת תושבי העיר במתן שירותי דת איכותיים".

לצד השידרוג הפיזי במועצה הדתית לא נותנים לעידן הטכנולוגי לפסוח עליהם ומציגים הן בבית העלמין מערכת שמאתרת ברמת החלקה והשורה את כל מי שקבור בבית העלמין מאז ומעולם והן להבדיל במחלקת רישומי הנישואין כל מי שנרשם ב – 60 השנים האחרונות מופיע על המחשב עם כל הפרטים. על כל העבודה הזה עמל צוות קטן ויעיל העומד בקצב העבודה של היו"ר הוותיק.

לגבי העשייה משיח מציג בגאווה את מהפכת המקוואות שהוא מוביל בעיר כשכבר עכשיו יש שני מקוואות עם חמישה כוכבים ברמה הגבוהה ביותר עם הנגשה לנכים, עם קריאה אלקטרונית לבלנית עם המכשור החדיש ביותר. בשנה הבאה יהיו בעיר ארבעה מקוואות כאלה והיד עוד נטויה.

כן מציג משיח בגאווה את מפת העירוב החדשה של העיר הכוללת את שטחי רובע יזרעאל. משיח בדרכי נועם שכנע את אנשי קיבוץ מרחביה שאדמותיהם גובלות ברובע לאפשר את החלת העירוב וכיום יש מפה חדשה ומסודרת לנושא החשוב הזה לציבור הדתי בעיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות