fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השוער שגיא מלול לא האמין שזה קורה לו פעם נוספת

על פי מקורבי השוער הוא קיבל הבטחה לפיה יהיה העונה השוער הראשון של הפועל נצרת עילית, אלא שהמאמן ירון הוכנבוים החליט אחרת והביא את השוער הוותיק אבי איבגי * את הבשורה על הגעתו של השוער הוותיק קיבל מלול במהלך חופשה בארצות הברית
שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)
שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)

בעונה שעברה הוחלט בהפועל נצרת עילית לתת את המושכות לשוער המקומי הצעיר, שגיא מלול, בוגר קבוצת הנוער של המועדון ותושב רמת ישי.

שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)
שגיא מלול (צילום חגאג רחאל)

אלא שבשלב מסוים של העונה הוחלט בצוות המקצועי להביא שוער בכיר ומנוסה, שיעזור לקבוצה במשחקי המבחן. רם שטראוס הובא, מלול נדחק לעמדת השוער השני ובלע את הגלולה המרה בשקט. הוא לא אהב את ההחלטה, אבל התנהג בצורה ספורטיבית, עודד מהספסל והחזיק לקבוצה אצבעות. הוא קיבל הבטחה מגורמים במועדון, שבעונת 2017/18 יחזור לעמדת השוער הבכיר.

לאחר סיום העונה המסויטת שעברה הקבוצה, מלול נסע לחופשה ארוכה בארצות הברית ושמע מאי שם שהמאמן החדש, ירון הוכנבוים, החתים את השוער אבי איבגי, אחד השוערים הוותיקים והטובים בליגה הלאומית. ״הוא היה בטוח שהעונה יהיה השוער הראשון, ההחלטה להביא את אבי איבגי נפלה עליו קשה״, אומר גורם בסביבתו של השוער ומוסיפים: "הוא חשב שאם יביאו עוד שוער, זה לא יהיה כל כך בכיר כמו איבגי".

שחקנים מעידים כי באימוני טרום העונה ״רואים שמשהו עובר עליו״, אבל ממהרים להוסיף כי ״הוא מתנהג בצורה ספורטיבית ראויה לציון. גם אם אינו אוהב את ההחלטה, הוא מקבל אותה בצורה ספורטיבית״, הם אומרים.

יש לציין כי אבי איבגי הוותיק, אימץ אותו בחום. הוא מדריך אותו ונותן לו טיפים באימונים, תחת הדרכתו של מאמן השוערים החדש אריק שמואלי.

המנכ"ל גיל ברעם מפרגן לשוער הצעיר. "שגיא מלול הוא שוער העתיד של הפועל נצרת עילית. כדי לקבל את המושכות הוא צריך המון סבלנות. הבאנו שוער בעל שיעור כמו ואם ילמד מהניסיון העצום של אבי איבגי, יהיה לו הרבה יותר קל בעתיד", הוא אומר.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות