fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השומר החדש של הפועל בית שאן

הבלם החדש של הפועל בית שאן, אמרי זייד, הוא נצר למשפחת זייד המפורסמת. הוא גדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, שיחק בליגה הלאומית וכעת חוזר מפציעה קשה במדי הקבוצה בעלת הקהל הכי גדול בליגות הנמוכות
אמרי זייד (צילום חגאג רחאל)
אמרי זייד (צילום חגאג רחאל)

בהפועל בית שאן מכוונים העונה גבוה ומסמנים את הליגה הלאומית כמטרה. לשם כך הביא המאמן מוריס אוזן את הבלם אמרי זייד, ששיחק בליגה הלאומית במדי הפועל עפולה ומכבי אחי נצרת, וצמח במחלקת הנוער של מכבי חיפה.

אמרי זייד הוא נצר לאלכסנדר זייד, מהאישים הבולטים בעלייה השנייה וממקימי ארגון השומר וארגוני שומרים נוספים. אלכסנדר זייד מונצח באנדרטה שהוצבה ב- 1941 ליד שטחי המרעה של משפחת זייד, באזור קריית טבעון. האנדרטה היא פסל  של זייד, רכוב על סוסתו ומשקיף על עמק יזרעאל.אמרי זייד (צילום חגאג רחאל)

אמרי זייד (צילום חגאג רחאל)
אמרי זייד (צילום חגאג רחאל)

אמרי זייד לא כל כך אוהב לדבר על השורשים שלו. ככדורגלן חלם לשחק בליגת העל, אבל הנסיבות הובילו אותו לליגה א', שם מצא בית חם עם האוהדים הכי חמים בליגות הנמוכות. לרוע מזלו נפצע בתחילת העונה שעברה במדי הפועל עפולה, עבר ניתוח לשחזור רצועות הברך, שהשביתו אותו מפעילות במשך כל העונה. אמרי זייד חוזר להוכיח כי הבחירה בו הייתה נכונה וגם להוכיח לעצמו כי הוא כשיר לחלוטין.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות