fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השוטרים הפתיעו את הקשיש והחזירו לו את טלפון הנייד שנגנב ממנו לפני מספר חודשים

החוקרת רס״ר יבגניה אברמוביץ והשוטר רס״ב איגור בריאלובסקי, שעסקו במלאכת החקירה, הגיעו לביתו של הקשיש והפתיעו אותו כשבידם מכשיר הטלפון שלו שנגנב ממנו בחודש יולי .
החוקרים משיבים לקשיש את האבדה (צילום דוברות המשטרה)
החוקרים משיבים לקשיש את האבדה (צילום דוברות המשטרה)

תושב נצרת עילית,  בן 88, שישב לתומו על ספסל ציבורי ועיין בעיתון, גילה להפתעתו כי המכשיר הסלולארי שלו נעלם. הוא מיהר להגיש תלונה  במשטרת נצרת עילית, בעקבות התלונה נפתחה חקירה,  בוצעו מספר פעולות חקירה שהובילו לקצה חוט ולאיתור החשוד, בחודש נובמבר עוכב לחקירה חשוד תושב נצרת עילית בן 18 שהחזיק בטלפון ששייך לקשיש.

החוקרים משיבים לקשיש את האבדה (צילום דוברות המשטרה)
החוקרים משיבים לקשיש את האבדה (צילום דוברות המשטרה)

החשוד נחקר בחשד להחזקת הטלפון הגנוב, בסיום החקירה שוחרר בתנאים . לאחר שהסתיימו פעולות החקירה ונתקבל אישור הוחלט להחזיר את מכשיר הטלפון לאדוארד.

השבוע  הגיעו  החוקרת רס״ר יבגניה אברמוביץ   והשוטר רס״ב איגור בריאלובסקי,  שעסקו במלאכת החקירה, לביתו של הקשיש והפתיעו אותו כשבידם מכשיר הטלפון שלו שנגנב ממנו בחודש יולי .

אדוארד הוא ניצול שואה  סיפר לשוטרים שהגיע לארץ ממניעים ציוניים,  בגיל 12 בעת שפרצה  מלחמת העולם השנייה הוא חי עם משפחתו בבלארוס  ויחד עם משפחתו ברח לרוסיה.

הוא שירת בצבא הרוסי  והגיע לדרגת רב סרן בחייל מודיעין,  בשנת 1991 הוא עלה לישראל  וכיום שמח להיות  בחיק בני המשפחה הנכדים והנינים. ניימן הנרגש הודה שוב ושוב לשוטרים שהחזירו לו את המכשיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות