fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרב מבוסטון שהתאהב במגדל העמק

הרב הווארד יפה מבוסטון ארה"ב נוהג לבקר מדי קיץ בישראל ולהכיר בכל פעם פרויקטים חברתיים במקומות שונים ברחבי המדינה. השנה הוא בחר בפרויקט 'מתלות לאחריות' במגדל העמק, שכר דירה, התאהב והבטיח לחזק את הקשר בין הקהילות
הרב מבוסטון עם ילדי העיר (צילום עצמי)
הרב מבוסטון עם ילדי העיר (צילום עצמי)

התייר מבוסטון: הרב הווארד יפה רבה של קהילת לקסינגטון מבוסטון, מסצ'וסטס, ארה"ב, שומר על מסורת ארוכת שנים במסגרתה הוא מגיע מדי קיץ לחופשה בישראל במהלכה הוא מצטרף לפרויקטים חברתיים במקומות שונים ברחבי המדינה. השנה הוא בחר את הפרויקט הייחודי "מתלות לאחריות", הפועלבמגדל העמק.

בניגוד לתיירים הסטנדרטיים שמגיעים לחופשה בארץ, דאג הרב יפה טרם הגיעו למגדל העמק לשכור דירה ברחוב דפנה בעיר כדי לחוות מקרוב את העיר, להכיר את תושביה וללמוד אודות המודל המשותף לרשות ולעמותה המפעילות יחד את הפרויקט הייחודי.

הרב מבוסטון עם ילדי העיר (צילום עצמי)
הרב מבוסטון עם ילדי העיר (צילום עצמי)

סדר יומו של הרב כלל מפגש עם המשפחות המשתתפות בפרויקט "מתלות לעצמאות" במגוון תחומי החיים. כמו כן ביקר במפעל ההזנה שהוקם בעיר לפני כשנה ומעסיק את משתתפי התכנית, התארח בביתם של משפחת קמפ המתנדבים בפרויקט ואפילו הצטרף במסגרת "לקט ישראל" יחד עם המשפחות וצעירי "שותפות ביחד" מדטרויט שביקרו בדיוק בישראל במסגרת טיול בן חודש ימים תחת השם "ישראל תור" (israel tour).

הרב הווארד סיים את הביקור במגדל העמק בהתרגשות ואמר: "מאוד נהניתי להתארח במגדל העמק ולהכיר את תושביה. אני חוזר הביתה מלא ברעיונות לשיתוף פעולה עתידי עם העמותה ומשתתפי התכנית".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות