fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקהל ביקש, הקהל קיבל

במועדון הכדורסל יוצאים במבצע מנויים אטרקטיבי לרגל פתיחת הסיבוב השלישי, בעקבות פניות רבות למועדון מצד קהל האוהדים. המנוי הוא לחמשת משחקי הבית בסיבוב השלישי, פלוס משחקי הבית בפלייאוף במידה והקבוצה תצליח להעפיל
אוהדי גלבוע גליל באולם בגן נר
אוהדי גלבוע גליל באולם בגן נר (צילום: עצמי)

לאחר ההצלחה הגדולה העונה בכמות רכישת המנויים שקבע את שיא כל הזמנים במועדון – מעל 800 מנויים, לאור התכונה הגדולה שמעוררת הקבוצה בעמק בעקבות ההצלחה בליגה, ההתערות בקהילה ושדרוג המערך השיווקי במועדון, שהפך כל משחק בית בגן נר לחוויה ספורטיבית וערכית  מהנה ומלהיבה לכל המשפחה, עם חנות מזכרות, טקסי הוקרה לוותיקי הגלבוע, תחרויות נושאות פרסים בהפסקות במשחק ומזנון משופר, ובעיקר חבורה לוחמת ומלהיבה של שחקנים  על הפרקט שהתחברו יחדיו ומייצגים את  עמק.

אוהדי גלבוע גליל באולם בגן נר
אוהדי גלבוע גליל באולם בגן נר (צילום: עצמי)

אז למה כדאי לעשות מנוי סיבוב שלישי פלוס? במועדון מסבירים כי מחירי המנויים במבצע הסיבוב השלישי פלוס, הם אטרקטיביים במיוחד- עלותו של מנוי למבוגר- 180 ₪, ומנוי לילד 90 ש"ח, כאשר בחישוב פשוט יוצא שעלות הכניסה למשחק למבוגר שעשה מנוי הוא 36 ₪, לעומת עלות של 50 ₪ ברכישת כרטיס בקופה. וכך גם לגבי מנוי ילד, כניסה למשחק בעלות של 18 ₪, לעומת רכישת כרטיס בקופה בעלות של 30 ₪.

במועדון מדגישים כי במידה והקבוצה תעפיל למשחקי הפלייאוף, שני משחקי הבית שישוחקו בגן נר כלולים בעלות המנוי.

ארצי פרטי מנכ"ל המועדון התייחס למבצע ואמר כי: "אין ספק שהתוצאות בסיום הסיבוב השני ותחילת הסיבוב השלישי שלפני הפלייאוף – הניצחונות על ראשל"צ, מכבי ת"א וחולון- קבוצות חזקות בליגה, ובנוסף והתהליך המתמשך של הפיכת משחקי הקבוצה בבית לאירוע ספורטיבי חווייתי מהנה עם אנרגיות גבוהות ושחקנים מחויבים על הפרקט, עורר את קהל  אוהדי הכדורסל בעמק, ולאור הטלפונים והפניות הרבות שהתקבלו במועדון החלטנו לצאת במבצע כזה שללא ספק הוא משתלם מכל הבחינות."

במועדון קוראים לאוהדים למהר ולעשות מנוי לקראת משחק הבית הקרוב שיתקיים במוצ"ש בגן נר נגד ראשון לציון בשעה 20:25

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות