fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הקבוצה הזו יותר מדי חשובה לי ולמשפחה שלי כדי להרים ידיים״

דביר טכמן, בן 22, הלוקה בשיתוק מוחין ומתנייד בעזרת הליכון, הגיע לחדר ההלבשה והבהיר לשחקני הפועל נצרת עילית, מה הוא חושב עליהם ועל מצב הקבוצה, המדורגת במקום האחרון בליגה הלאומית.
דביר בחדר ההלבשה (יצחק סולומון)
דביר בחדר ההלבשה (יצחק סולומון)

״אני עומד מולכם כי זה המוצא האחרון. אף אחד לא ביקש ממני, אני עושה זאת כי אתם חשובים לי. המצב לא טוב, עופר הלך הביתה והוא לא אשם. אתם אשמים יותר ממנו״, במילים נרגשות אלה הבהיר האוהד המושבע דביר טכמן, בן 22, הלוקה בשיתוק מוחין ומתנייד בעזרת הליכון, לשחקני הפועל נצרת עילית, מה הוא חושב עליהם ועל מצב הקבוצה, המדורגת במקום האחרון בליגה הלאומית.

דביר בחדר ההלבשה (יצחק סולומון)
דביר בחדר ההלבשה (יצחק סולומון)

רגע לפני משחק החוץ ברמת השרון, טכמן הגיע לחדר ההלבשה וירד על השחקנים, שהאזינו ולא פצו פה. ״נגד קריית גת הלכתי הביתה במהלך המשחק, אחרי השער השלישי שספגנו. לא עושה את זה בדרך כלל, אני יודע שקבוצה מלווים בטוב וברע. אם אני מצליח להגיע למשחקים, למרות שיש לי דברים על הראש, אני מצפה שתילחמו במגרש עבור האוהדים. אתם מקבלים משכורת, לי לא משלמים שכר על כך שאני מגיע למשחקים לראות את הגועל נפש הזה. אין בעיה להפסיד, אבל יש דרך להפסיד. אני לא מאשים מישהו ספציפי כי אתם קבוצה, מנצחים ביחד ומפסידים ביחד״.
דביר, בנו של אחד האוהדים הכי מושבעים של המועדון, דוד טכמן ז״ל, שהלך לעולמו לפני כשנה והותיר צוואה שהקבוצה תישאר בליגה הלאומית, ניסה לעודד את השחקנים ואמר: ״אתם תחליטו אם הקבוצה תישאר או תרד ליגה. זה ברגליים שלכם, זה תלוי בכם. הקבוצה הזו יותר מדי חשובה לי ולמשפחה שלי כדי להרים ידיים״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות