fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפטנט בדרך לזכייה באליפות: שחקן שמשחק בליגה הצרפתית

טניסאי השולחן של הפועל נצרת עילית, מצאו פטנט מקורי כדי לזכות באליפות: הם מקפיצים למשחקים החשובים את הטניסאי מיכאל טאובר, המתגורר בצרפת ובמשחק בקבוצה מקומית מהליגה הצרפתית. מכיוון שמשחקי הליגה הצרפתית בטניס שולחן מתקיימים בשבת והליגה בישראל מתקיימת בימי שלישי, יכול טאובר לערוך גיחות לישראל, בכל פעם שהוא מתבקש.
טניסאי נצרת עילית. טאובר משמאל (צילום עצמי)
טניסאי נצרת עילית. טאובר משמאל (צילום עצמי)

טניסאי השולחן של הפועל נצרת עילית, מצאו פטנט מקורי כדי לזכות באליפות: הם מקפיצים למשחקים החשובים את הטניסאי מיכאל טאובר, המתגורר בצרפת ובמשחק בקבוצה מקומית מהליגה הצרפתית. מכיוון שמשחקי הליגה הצרפתית בטניס שולחן מתקיימים בשבת והליגה בישראל מתקיימת בימי שלישי, יכול טאובר לערוך גיחות לישראל, בכל פעם שהוא מתבקש. "אנחנו משקיעים 300 דולר בטיסה, מביאים אותו רק למשחקים חשובים וזה שווה לנו", אומרים בנצרת עילית.

טניסאי נצרת עילית. טאובר משמאל (צילום עצמי)
טניסאי נצרת עילית. טאובר משמאל (צילום עצמי)

אחד המשחקים החשובים האלה היה בשבוע שעבר, כשנצרת עילית גברה בביתה על האלופה עירוני גבעתיים בתוצאה 3-4. יש לציין כי טאובר הוא במקור יוצא… גבעתיים. שכרו בהפועל נצרת עילית עומד על 2500 שקל בחודש.

למי שתהה, מסתבר כי תקנון איגוד הטניס שולחן מתיר באופן לא מובן לשחקן לשחק בשתי קבוצות במקביל.

אחרי 7 מחזורים מדורגת הפועל נצרת עילית במקום הראשון בבית הצפוני עם 7 ניצחונות ב- 7 משחקים. "השנה אנחנו הולכים על האליפות עד הסוף", אומרים בנצרת עילית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות