fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה: מאמן נערים א' התפטר

בסביבתו של איציק גואטה, שראה עצמו מועמד ראוי לאמן את קבוצת הנוער של המועדון, אך בסופו של דבר מצא עצמו בנערים א', אמרו כי נמאס לו להיות בודד במערכה כשלא היה מי שייתן תשובות להורים. גם הסגל הדליל השפיע על החלטתו לעזוב. "הבטיחו שיביאו לו שחקנים אבל לא עשו זאת", אמרו בסביבתו.
איציק גואטה
איציק גואטה

מכה למחלקת נוער של הפועל עפולה: עוד בטרם שריקת הפתיחת לעונה, הודיע אמש מאמן קבוצת נערים א' הוותיק והמוערך, איציק גואטה, על החלטתו לפרוש מאימון הקבוצה.

איציק גואטה
איציק גואטה

בסביבתו של המאמן, שראה עצמו מועמד ראוי לאמן את קבוצת הנוער של המועדון, אך בסופו של דבר מצא עצמו בנערים א', אמרו כי נמאס לו להיות בודד במערכה כשלא היה מי שייתן תשובות להורים. גם הסגל הדליל השפיע על החלטתו לעזוב. "הבטיחו שיביאו לו שחקנים אבל לא עשו זאת", אמרו בסביבתו. מיד לאחר שהודיע על החלטתו יצא גואטה מקבוצת הווטסאפ של ההורים.

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בעפולה, שרון כץ, אישר את הפרטים ואמר: "כן הוא עזב, לא יודע למה הוא עזב, זכותו להגיד מה שהוא רוצה, היו לו 17-18 שחקנים, כך שהטענה שאין שחקנים לא נכונה, יש שחקנים רעבים שרוצים להצליח, צריך לדעת לעבוד עם מה שיש ולא עם מה שאין. אני מאחל לו הצלחה כי הוא אדם שאני אוהב במיוחד".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות