fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה: אדריאן רוצ'ט יעזוב, בדרך לכפר סבא

רוצ'ט שמר בחודשים האחרונים על דממת אלחוט, אבל שחקנים בקבוצה יודעים לספר כי לא אהב את ההתנהלות סביב הקבוצה וכשהגיעה ההצעה מכפר סבא לא חשב פעמיים * הקבוצה עלתה הערב לרבע גמר גביע המדינה
אדריאן רוצ'ט (צילום חגאג רחאל)t
אדריאן רוצ'ט (צילום חגאג רחאל)t

כוכב הפועל עפולה, אדריאן רוצ'ט, צפוי לעזוב את הקבוצה ולחתום בשורות מוליכת הטבלה, הפועל כפר סבא. בעפולה מעריכים מאוד את יכולתו של רוצ'ט, אבל לא יעמדו בדרכו, לאור המצב הקשה של קופת המועדון. "מאחלים לו הצלחה, מאמינים שאפשר לעשות עונה יפה גם בלעדיו", אומרים בקבוצה.

אדריאן רוצ'ט (צילום חגאג רחאל)t
אדריאן רוצ'ט (צילום חגאג רחאל)

רוצ'ט שמר בחודשים האחרונים על דממת אלחוט, אבל שחקנים בקבוצה יודעים לספר כי לא אהב את ההתנהלות סביב הקבוצה וכשהגיעה ההצעה מכפר סבא לא חשב פעמיים, שם יש לו חוזה יפה ומענק עלייה שמן. הערב היה משחקו האחרון במדי הקבוצה.

הפועל עפולה רשמה הערב הישג מרשים, כאשר העפילה לרבע גמר גביע המדינה, לאחר ניצחון ביתי על מ. ס. אשדוד מליגת העל. עפולה הובילה 0-2 משערים של נתנאל גולדמן ודני גרופר, אשדוד צימקה לפני המחצית אבל במחצית השנייה כבש דור כוכב את השער השלישי וקבע את תוצאת המשחק.

יש לציין כי לפני מספר שנים העפילה הפועל עפולה לחצי גמר הגביע.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות