fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נצרת עילית דורשת הגנה משטרתית בראשל"צ

כזכור, בסיבוב הראשון, אי שם בסוף חודש ספטמבר, גברה ראשון לציון 2-1 על הפועל נצרת עילית ובסיום המשחק התפתחה תגרה המונית, במהלכה הוכה אחד משחקני ראשון, שאף הגיש תלונה במשטרה נגד האוהד המכה.
גיל ברעם (צילום: חג'ג ראחל)

ראשי הפועל נצרת עילית פנו השבוע למשטרת ישראל, וביקשו אבטחה מוגברת במשחק החוץ נגד הפועל ראשון לציון, ביום שני הקרוב. הבקשה באה בעקבות אירועי המשחק בסיבוב הראשון באצטדיון גרין.

גיל ברעם (צילום: חג'ג ראחל)
גיל ברעם (צילום: חג'ג ראחל)

כזכור, בסיבוב הראשון, אי שם בסוף חודש ספטמבר, גברה ראשון לציון 2-1 על הפועל נצרת עילית ובסיום המשחק התפתחה תגרה המונית, במהלכה הוכה אחד משחקני ראשון, שאף הגיש תלונה במשטרה נגד האוהד המכה. אנשי נצרת עילית טענו כי התגרה החלה בעקבות התגרות של מאמן ראשון, ניר ברקוביץ, בקהל האוהדים. נצרת עילית נענשה במשחק רדיוס, אותו קיימה בנשר.

בעונה שעברה הגיעה ראשון לציון לנצרת עילית, שהייה שקועה עמוק בתחתית והנחילה לה הפסד ביתי, מה שהחל כבר אז את האיבה בין שני המועדונים.

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם: "אכן ביקשנו ליווי משטרתי צמוד בראשון לציון. יש לי אחריות כלפי השחקנים שלי ומחובתי להחזיר אותם הביתה בריאים. אין לי צל של ספק שיהיו נגדנו פרובוקציות במגרש בראשון לציון, אין לי ספק שיחפשו אותנו, ביקשתי מהשחקנים שלי לא להגיב ולא להיגרר, אבל מחובתי היה לערב את המשטרה ולדרוש שישמרו על ביטחוננו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות