fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מגדל העמק לא שכחה את ההלוואה שנתנה לאביב כהן

השחקן המושבת זועם על היחס כלפיו, בעקבות דרישת ההנהלה להחזיר הלוואה של 1800 שקל שקיבל לפני חודשיים. "התייחסו אלי כמו אל כלב, זרקו אותי לכלבים", הוא כועס. טוען כי השיקום שלו עלה אלפי שקלים ולא קיבל עזרה מהקבוצה
אביב כהן (צילום קרן אקריש)
אביב כהן (צילום קרן אקריש)

"התייחסו אלי כמו אל כלב, זרקו אותי לכלבים", זעם השבוע חלוץ הפועל מגדל העמק, אביב כהן, בפני מקורביו. כהן מושבת כבר חצי שנה בשל פציעה קשה ברצועות הברך וניתוח קשה שעבר בעקבות הפציעה, שמונע ממנו לשחק כבר חודשים ארוכים.

קצפו של אביב כהן יצא כאשר נדרש להחזיר הלוואה שקיבל לפני חודשיים, על סך 1800 שקל. "במשך חצי שנה לא התייחסו אלי, לא התעניינו בשלומי. לא שילמו לי שקל, את השיקום בגובה אלפי שקלים עשיתי מכספי הפרטי, למרות שהקבוצה הייתה צריכה לעזור לי. נפצעתי במדי הפועל מגדל העמק, והם לא עזרו לי בכלום, היה מגיע לי יחס אחר", זעם השחקן בפני מקורביו.

אביב כהן (צילום קרן אקריש)
אביב כהן (צילום קרן אקריש)

לדברי השחקן, לפני חודשיים נקלע לקשיים כספיים משום שלא השתכר במשך תקופה ארוכה. הוא ביקש הלוואה מהנהלת הקבוצה. לאחר מסע לחצים נאותה הנהלת מגדל העמק לתת לו הלוואה בגובה 1800 שקל לתקופה של חודשיים, רק לאחר שאחד מקרובי משפחתו נתן ערבות לכסף.

כעת, משחלפו החודשיים, לא שכחו בהנהלה וביקשו ממנו את הכסף חזרה. "רק עברו החודשיים וכבר הם מתקשרים, רוצים את הכסף. אני לא בורח, אני כאן, כשאתחיל לקבל כסף מהביטוח הלאומי אחזיר להם, לא כך היו צריכים להתייחס לשחקן בית, ציפיתי שידאגו לי בתקופה בה הייתי מושבת", אמר אביב כהן למקורביו.

אביב כהן עדיין נמצא בשיקום, הוא לא יודע היכן ישחק בעונה הבאה, אבל דבר אחד הוא כן יודע: "אני בהפועל מגדל העמק לא אשחק. לא מגיע להם שאשחק שם, אחרי היחס שנתנו לי", אמר למקורביו ולא הסתיר את כעסו אל המועדון אליו הגיע מהפועל נצרת עילית.

יושב ראש הפועל מגדל העמק, הנרי אפרגן, מנסה להנמיך להבות ואומר: "נשב אתו, נלבן אתו את הבעיות והכל יהיה בסדר. הוא ילד משלנו, שחקן בית שאנחנו מעריכים מאוד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות