fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל מגדל העמק המתחדשת תפתח את העונה ב…אצטדיון גרין בנצרת עילית

בשל שיפוצים אחרונים שעובר המגרש במגדל העמק. יש לציין כי לא מדובר בכר הדשא עצמו אלא בעבודות תשתית בחנייה וביציעים. אגב, בתמורה לאישור לשחק בגרין ישחקו קבוצות מחלקת הנוער של נצרת עילית במגדל העמק.
אלי מזרחי (צילום חגאג רחאל)
מאמן אלי מזרחי (צילום חגאג רחאל)

הפועל מגדל העמק המתחדשת, תארח היום (שישי) במשחק פתיחת העונה את מ. ס. טירה ב… אצטדיון גרין בנצרת עילית, בשל שיפוצים אחרונים שעובר המגרש במגדל העמק. יש לציין כי לא מדובר בכר הדשא עצמו אלא בעבודות תשתית בחנייה וביציעים. אגב, בתמורה לאישור לשחק בגרין ישחקו קבוצות מחלקת הנוער של נצרת עילית במגדל העמק.

אלי מזרחי (צילום חגאג רחאל)
מאמן אלי מזרחי (צילום חגאג רחאל)

יהיה זה משחק הבכורה של אלי אלפסי כיושב ראש המועדון. אלפסי, קצין בצבא הקבע לשעבר, ששימש בעבר כמנכ"ל הפועל נצרת עילית, הביא למועדון הגוסס רוח חדשה ולתקווה בקרב האוהדים, שלא רוצים לראות את קבוצתם מגיעה פעם נוספת למשחקי המבחן כדי לשרוד עוד עונה בליגה.

הסגל של המאמן אלי מזרחי ועוזרו מוטי קריספיל, עבר שדרוג משמעותי, כשצורפו שחקנים מובילים כמו שלומי חנוכה וניקולס פלצ'וק והשוער מג'די חליילה, שחוזר לקדנציה שנייה במועדון.

החלוץ המקומי לידור כהן שהה השבוע ב… אומן. במועדון מסבירים: "הוא ביקש אישור כבר לפני חודשיים, חזר ביום רביעי, עשה שני אימונים ויהיה כשיר למשחק נגד טירה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות