fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל גלבוע גליל מזדהים עם מאבק החקלאים

תתייצב למשחקה הערב (שני) מול מכבי ת"א בהיכל מנורה עם הכיתוב בחזית החולצות: "החקלאות תנצח!" (כולל סימן הקריאה), כאשר על גב השחקנים יופיע הכיתוב: "מצילים את החקלאות הישראלית".
כדורסלני גלבוע גליל (צילום דוברות המועצה)
כדורסלני גלבוע גליל (צילום דוברות המועצה)

קבוצת הכדורסל הפועל גלבוע-גליל, המייצגת את ההתיישבות העובדת בליגת העל בכדורסל, תתייצב למשחקה הערב (שני) מול מכבי ת"א בהיכל מנורה עם הכיתוב בחזית החולצות: "החקלאות תנצח!" (כולל סימן הקריאה), כאשר על גב השחקנים יופיע הכיתוב: "מצילים את החקלאות הישראלית".

כדורסלני גלבוע גליל (צילום דוברות המועצה)
כדורסלני גלבוע גליל (צילום דוברות המועצה)

ראש המועצה עובד נור, מראשי מאבק החקלאים, נרתם להוביל את ראשי המועצות האזוריות מהפריפריה, אשר החקלאות היא עבורם ערך, ולא רק דרך חיים. אותם ראשי מועצות פועלים לצד התנועות המיישבות והתאחדות חקלאי ישראל, למען שינוי התייחסות של הממשלה לתחום החקלאות בישראל.
לדברי עובד נור: "מ.א. הגלבוע מתייצבת בכל העוז לצד החקלאים, ורואה במאבק על החקלאות- מאבק של כולנו, על ערך ההתיישבות. ההתנהלות הפופוליסטית של פקידי האוצר מבטאת הרס שיטתי של החקלאות והפריפריה, ויש צורך דחוף להפוך את המגמה. אף אחד לא עושה טובה לחקלאים! שיעור התמיכה במגזר החקלאי בישראל, הוא השיעור הנמוך ביותר של סיוע לחקלאות מכל המדינות המתוקנות. לא יעלה על הדעת שמדינות ללא בעיות מים, ריבונות ופיתוח הקרקע, יתמכו בחקלאים יותר מאשר בישראל!"
מנכ"ל הקבוצה, ארצי פרטי: "פניית המועצה נתקלה בדלת פתוחה. כקבוצת הכדורסל המייצגת את ההתיישבות העובדת, שרבים מאוהדיה עוסקים בחקלאות, זהו אך טבעי שאנחנו חשים הזדהות עם מאבקם של החקלאים. אנחנו באים מתוך ההתיישבות ומרגישים כי אנו מייצגים את ההתיישבות".
רק לפני שבועיים, עשתה קבוצת הכדורסל מעשה בנידון, כאשר בתום אימון הבוקר של יום שישי, כל השחקנים והצוות המקצועי, לובשים בחולצות המועדון, עשו דרכם מאולמה הביתי של הקבוצה בגן-נר אל המטעים של משפחת גרוסר בכפר יחזקאל. את פני האוהדים והשחקנים קיבל בחמימות עודד גרוסר, חקלאי מקומי בעל מטע פרי ההדר, שסיפר על מאבקם הקשה של החקלאים על פרנסתם, ועל קשיי ההישרדות לנוכח מדיניות מתמשכת, ולאור הגזרות האחרונות של האוצר. לאור זאת, הצטיידו השחקנים והאוהדים במזמרות ומילאו ארגזים בפרי הדר.
במועצה האזורית הגלבוע, קוראים לכל אוהדי הקבוצה ותומכי המאבק, להגיע למשחק (בשעה 20:15), על מנת לעודד ולהריע לקבוצה של ההתיישבות, המגלה יכולת מרשימה בליגת העל. הקבוצה מגיעה למשחק מול מכבי ת"א, לאחר ניצחון מרשים על מכבי קרית גת. העולה החדשה לא רק חזרה לנצח, אלא בעיקר הוכיחה שהיא מסוגלת לקחת משחקים צמודים ותפסה קצת מרחק מהתחתית הצפופה עם ניצחון 86:90 על מכבי קריית גת בחוץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות